Kao jedan od razloga za smanjenu kvalitetu i prodaju u protekloj godini Capcom je naveo i predaju razvoja nekih naslova vanjskim studijima
U posljednjih godinu dana mnogo toga nije pošlo za rukom velikom Capcomu. Njihov najambiciozniji projekt ikad – Resident Evil 6 - doživio je pravi fijasko. Na igri je radio team od čak 600 ljudi, no unatoč ambicioznosti mnogo je toga pošlo potpuno krivim smjerom.
Pri lansiranju igre na tržištu Capcom je očekivao prodaju od 7 milijuna primjeraka. Nešto kasnije očekivanja su smanjena na 5 milijuna a sada pak Capcom očekuje da će prodati 4.9 milijuna primjeraka. Što zapravo i neće biti toliko loše s obzirom na kvalitetu igre.
Očekivanja su smanjena i za najnoviji Devil May Cry za koji su prvotno očekivali 2 milijuna prodanih primjeraka a sada pak očekuju 1.15 milijuna.
Kažu, za njihov neuspjeh kriva su tri razloga – 'zakašnjela reakcija kada su u pitanju dodatni digitalni sadržaji, nedovoljno dobra koordinacija između marketinga i divizija zaduženih za razvoj igara te pad u kvaliteti zbog predaje razvoja vanjskim studijima'.
S ovim posljednjim se vrlo jasno ukazuje na Ninja Theory koji je, budimo realni, napravio odličan posao na novom Devil May Cryju, no unaprijed je bio osuđen od strane igrača. Capcomu, koji je nadgledao razvoj igre, sada je pak najlakše prstom uprijeti u Ninja Theory i optužiti ih za 'smanjenu kvalitetu' iako je Ninja Theory odradio tisuću puta bolji posao na DmC-u nego Capcom na Resident Evilu 6.
Zbog financijskih problema Capcom je otkazao brojne još nenajavljene igre a očekivani profit za 2013. godinu smanjio s 43.4 milijuna funti na tek 19.4 milijuna.