U ponedjeljak ujutro zabilježene su poteškoće sustava Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava RH (CEZIH), u međuvremenu je proradio, a povremene poteškoće zbog optimizacije sustava CEZIH-a, trajat će do početka listopada, doznaje Hina u HZZO-u
Održavanje i optimizaciju sustava CEZIH-a obavlja tvrtka Ericsson Nikola Tesla, iz koje su HZZO izvijestili da će povremene poteškoće trajati do početka listopada, potvrdio je danas glasnogovornik HZZO-a Nenad Korkut.
Iz tvrtke Ericsson Nikola Tesla također su HZZO izvijestili kako su jutros odmah pristupilo detekciji i žurnom otklanjanju problema u CEZIH-u te da je sustav ponovno u funkciji.
Povremeni problemi sa sustavom CEZIH-a bili su i 19. i 30. srpnja te 2. i 12. kolovoza, a HZZO je tijekom prijašnjih poteškoća priopćio da se problemi javljaju radi opsežnih radova na modernizaciji sustava CEZIH-a.