Sudbina

Destiny

23.06.2013 u 20:06

Bionic
Reading

Nakon skoro dvije godine glasina i nagađanja, slavni autor Halo serijala, Bungie, 12. veljače 2013. napokon je otkrio svijetu svoj novi projekt. Riječ je o Destiny-u, first-person-shooteru smještenom u post-apokaliptično doba

Osnovan 1991. godine, Bungie je od svojih samih početaka proizvodio hitove kao što su 'Pathway into Darkness', 'Marathon' serijal, 'Myth' i 'Oni'. Studio je doživio prekretnicu u svojoj povijesti 1999. godine kada je najavljen 'Halo', first-person-shooter koje će kasnije polučiti nevjerojatan uspjeh. Bungie je 2000. godine postao dio Microsoft Game Divison-a te je objavljeno da će 'Halo' biti ekskluzivno razvijan za Xbox. Igra je postigla ogroman uspjeh prodavši 6.5 milijuna kopija. Uslijedio je 'Halo 2' koji je postavio rekord u zaradi u jednom danu – 125 milijuna dolara. 'Halo 3' je srušio taj rekord sa zaradom od 170 milijuna dolara. Nakon iznimno uspješnog Halo serijala i vrlo lukrativne suradnje s Microsoftom, 2007. godine Bungie odlučuje postati nezavisan studio.

 

I to nas dovodi do njihovog sljedećeg naslova – 'Destiny'-a.

 

Destiny' je smješten 700 godina u budućnost u post-apokaliptično doba. Ljudi su rašireni po cijeloj galaksiji te su kolonizirali ostale sunčeve sustave u Mliječnoj Stazi. No, to nije dugo potrajalo. Događaj imenom 'The Collapse' umalo je uništio cijelu ljudsku civilizaciju te ju doveo na rub izumiranja. Jedini preživjeli su bili oni koji su živjeli na Zemlji. Njih je spasila nekakva vrsta božanskog bića kojeg nazivaju 'The Traveller' ili ti 'Putnik'. 'The Traveller' lebdi iznad posljednjeg grada ljudi, a svojom prisutnošću omogućuje 'Čuvarima grada' (Guardians of the City) – posljednjoj liniji obrane ljudske rase – da koriste nepoznate moći.

 

 

Kako se čovječanstvo polako dizalo s ruba izumiranja, primjetili su da nisu sami. Čudna, smrtonosna bića zauzela su prijašnje ljudske kolonije i sada pritišću posljednje utočište ljudi u želji da vas izbrišu zauvijek. Vaš zadatak je spriječiti neprijatelja u toj opakoj i destruktivnoj namjeri.

 

Za razliku od 'Halo' franšize, 'Destiny' se neće fokusirati na jednog lika već će igrač moći kostumizirati svog Guardiana s različitom opremom, oružjima i moćima. Dosad su objavljene tri klase koje će igrači moći zaigrati – Hunter, Warlock i Titan.

 

Bungie je uložio mnogo u multiplayer i ko-operativnu igru stoga će 'Destiny' zahtijevati konstantnu online konekciju. Prema riječima Erica Hirshberga, direktora Activision Publishinga, 'ova restrikcija prisutna je isključivo zbog razloga da igrači vide viziju igre kakvom ju je Bungie zamislio'. Također, nema nikakvih planova za uvođenje bilo kakvog oblika pretplate.

 

 

'Destiny' će se sastojati od više javnih zona, mjesta gdje će igrači susretati ostale Guardiane. Mrežna tehnologija razvijana za 'Destiny' automatski će spajati igrače koji su u istoj zoni tako da ćete viđati mnogo ostalih igrača. Igrači koji će se udaljavati od vas i javnih zona nestati će iz vaše igre. Iako ovo pomalo podsjeća na MMO, Peter Parsons, Bungie COO ističe da igrači ne očekuju gradove pune ostalih igrača. Broj ljudi koje vidite definiran je dizajnom igre. Igra će posjedovati neke elemente MMO-a, ali sami developeri su izjavili da igra nije ni blizu tome žanru.

 

Igračima će na raspolaganju biti i svemirski brodovi koje će koristiti za putovanja, a koji će također biti visoko kustomizirani te će biti dostupno više klasa brodova. Zasad nema riječi o borbama u svemiru iako developeri golicaju maštu publike izjavom da će posjedovanje brodova dovesti do nekih 'prilično zanimljivih situacija'.

 

 

'Destiny' će koristiti novi engine, razvijan posljednih šest godina koji je, prema riječima Bungie-a, funkcionalan na svim platformama i spreman za sljedećih deset godina korištenja.

 

'Destiny' je najavljen za sve platforme, Xbox 360 i 720 te PlayStation3 i 4, dok će igrači Sonyeve platforme dobiti pristup sadržajima dostupnima isljučivo za PS4. Izazak igre još je nepoznat, a nagađa se da vrlo vjerojatno neće izaći ove godine.