Znate što se dešava kada kompanija koja po svaku cijenu želi zgrnuti novac na naslovima uhvati za rogove jednog od najvećih PC developera ikad? Ovo.
Biti renomirani PC developer težak je posao. Bidi renomirani PC developer pod vlasništvom Activisiona još je teži posao. Autori nadolazećeg Diabla 3 od nedavno su otvorili natječaje za radna mjesta vezana uz razvoj igara za konzole. Ovo, dakako, znači da je Activision još jednom pokazao svoje lice i bičem vjerojatno potaknuo developera da se primi razvoja novog akcijskog RPG-a i za konzole sljedeće generacije.
Tradicionalni point and click sustav poznat u Diablu morati će se promjeniti kako bi akomodirao korisnicima kontrolera, grafički engine morati će se natjerati da radi izvan DirectX domene (ps3) i tako dalje. Ovo znači da će development možda i biti pomaknut prema naprijed, odgađajući eventualni datum izlaska najavljen za kraj ove godine. Ovo će također, napominjemo, biti drugi Blizzardov naslov koji će izaći na kućnim konzolama (nakon ps1 verzije originalnog Diabla).
Ako nas pitate, s ovim potezom se uopće ne slažemo. Nakon masovnih otkaza i zatvaranja nekoliko firmi, Activision je odlučio izmusti Blizzardov potencijal do zadnjeg centa. Eksploatacijski pristup nečemu što je, barem još u Blizzardovom slučaju, vrlo blizu terminu umjetnosti, je barbarski. Ovdje je očito da se forsira multiplatformska prodaja. Što je sljedeće? World of Warcraft na Xboxu360? Mi ne znamo - pitajte radije Activision i gospodina Koticka.