TEMELJITE PROMJENE

Diablo 3 u problemima?!

24.01.2012 u 08:37

Bionic
Reading

Nakon što je Blizzard najavio neke prilično velike zahvate i promjene na Diablu III, projekt je napustio i viši producent Steve Parker

'Više ne radim u Blizzardu ili na D3. Tamo sam proveo pet fantastičnih godina i ti ljudi će rasturiti s Diablom', na svom Twitter profilu objavio je Steve Parker, sada već bivši viši producent na Diablu III.

 

Nažalost, točni razlozi Parkerova odlaska nisu poznati, no interesantno je da je do njega došlo nakon što je Blizzard objavio kako su u tijeku provedbe prilično velikih izmjena u samoj mehanici gameplaya. Njih je na službenim stranicama Diabla III objavio i sam direktor igre - Ray Wilson.

 

Blizzard je tako iz igre odlučio potpuno eliminirati Scrolls of Identify, scrollove koji su služili za raspoznavanje nepoznatih itema. Kada negdje pokupi nepoznati item, igrač će morati tek kliknuti na njega i pričekati da se pojave njegovi podaci. Hm. Čemu onda uopće nepoznati itemi u igri?!

 

Osim toga, iz igre se izbacuju i Cauldron of Jordan i Nephalem Cube, itemi koji su omogućavali prodaju drugih itema bez odlaska do adekvatne prodavaonice u gradu. Daklem, ne preostaje vam ništa drugo nego put pod noge i do lokalne trgovine po dva-tri scrolla i koju pivu.

 

Nadalje, odstranjuju se i tri atributa kako bi statistika bila razumljivija. Odbacuju se Defense, Attack i Precision, a usvajaju Strength, Dexterity, Intellect i Health.

'Želimo da Diablo III bude dobar koliko to može biti. Da bi tomu bilo tako, promijenit ćemo stvari na kojima smo radili vrlo dugo (...) i koje su bile u samom središtu cijeloga iskustva. Nadamo se da ćemo na taj način, kroz koji propitujemo sebe i svoje odluke, Diablo III učiniti ne samo igrom kakvu očekujemo već igrom koja će to biti i desetljeće nakon izlaska', zaključio je Ray Wilson.

 

Iako je kao datum izlaska Diabla III i dalje zacrtan 'početak 2012', ovo su poprilično čvrsti razlozi zbog kojih bismo D3 ipak mogli zaigrati tek nešto kasnije ove godine. No pitanje koje se u ovoj situaciji, nakon višegodišnjeg razvoja igre, postavlja je: mijenja li Blizzard Diablo 3 jer je toliko siguran u kvalitetu proizvoda ili su pak nezadovoljni smjerom u kojemu je otišao razvoj? Jer, budimo realni, Diablo III je akcijski, hack'n'slash RPG koji se svojom kompleksnošću ne može mjeriti s nekim naslovima koje smo zaigrali u protekloj godini, a njegov razvoj traje već dobrih jedanaest godina. Da, dobro ste pročitali, razvoj Diabla III započeo je još 2001. godine, a igra će se na kraju ipak pojaviti i na konzolama.