BOŽIĆNA HUMANITARKA

Doznajte kako možete pomoći siromašnim sugrađanima

11.12.2012 u 14:46

Bionic
Reading

Kao i prošlih 10 godina, Caritas sa svojim partnerima, Privrednom bankom Zagreb, Hrvatskim šumama, a od prošle godine i trgovačkim lancem Lidl, u adventsko vrijeme organizira humanitarnu akciju - 'Za 1000 radosti'. Vrhunac ove dugovječne humanitarke održat će se 15. prosinca na Jelačić placu gdje će Hrvatske šume po promotivnim cijenama prodavati božićna drvca uzgojena upravo za ovu priliku

'Sav novac od prodaje božićnih jelki prosljeđujemo Caritasu koji će dalje rasporediti sredstva najpotrebitijima. Hrvatske su šume ove godine, osim jelki, pripremile i jedan kontingent drva za ogrjev, koja će se također dijeliti socijalno najugroženijim obiteljima', rekla je Marija Vekić iz Hrvatskih šuma. Cijene jelki će se kretati od 120 kuna za manje primjerke do 200 za one preko 175 centimetara. 'Cijene nisu fiksne i apeliram na one boljeg imovnog stanja da na ovu, predloženu minimalnu cijenu, dodaju još pokoju kunu više, koja će itekako značiti onima za koje ovu akciju i organiziramo', rekao je gradonačelnik Bandić.

Izvršni direktor PBZ-a John Knezović izrazio je zadovoljstvo time što kao novčarska institucija sudjeluju u humanitarnoj akciji ovakvog tipa, pozvavši i sve ostale slične ustanove da se aktivnije priključe ovoj, ali i svakoj drugoj dobrotvornoj akciji. 'Živimo u teškim vremenima u kojima je solidarnost postala gotovo pa obvezna stvar. Jaz između bogatih i siromašnih dostigao je zastrašujuće razmjere i svi zajedno, naravno, svatko prema svojim mogućnostima, trebamo razviti socijalnu osviještenost. PBZ će tako za ovu akciju donirati pola milijuna kuna, a nadamo se da će naš primjer ako ne ove godine, a onda barem u budućnosti pratiti i ostale naše financijske institucije', rekao je John Knezović.

Kao što smo naveli, od prošle je godine u akciju 'Za 1000 radosti' uključen je i Lidl te su postavljene prigodne kutije u koje, pri kupovini za vlastito domaćinstvo, možete kupiti i ubaciti neke od artikala koje su u Lidlu označili kao prigodne poklone za socijalno najpotrebitije. 'Prošle smo godine u samo devet trgovina na području Zagreba prikupili preko četiri tisuće artikala, dok smo ove godine akciju proširili na sve naše trgovine u Hrvatskoj, njih preko 90, i ponosno mogu reći da smo do sada skupili preko 15 tisuća artikala poput riže, tjestenine, higijenskih potrepština i slično', rekla je Lana Jugo iz Lidla.

Osim Lidla, još se jedan trgovački lanac priključio humanitarki – Spaar, a ono čime doprinose su pekarski proizvodi, kruh i peciva. Proizvode distribuiraju po pučkim kuhinjama i prenoćištima, a isto tako i direktno na adrese onih obitelji kojima je financijski najteže u ovo blagdansko vrijeme.