Istarski župan Valter Flego u četvrtak je na konferenciji za novinare ocijenio kako je prema rezultatima turističke sezone Istra s tri milijuna dolazaka i više od dvadeset milijuna noćenja najturističkija regija Hrvatske i šampion hrvatskog turizma
Vrhunski rezultati istarskog turizma po njegovim riječima ne događaju se slučajno već su posljedica dobro odrađenog posla i sinergije privatnog i javnog sektora, povećanja investicija, te kvalitetnog i strateškog marketinga.
'Istra je zahvaljujući svemu tome danas jasno prepoznat brend okrenut stvaranju turizma doživljaja koji se ostvaruje kroz cijelu godinu', kazao je istarski župan. Turizam u Istri, dodao je, usmjeren je jačem povezivanju s poljoprivredom, kao i promociji enogastronomije, cikloturizma, zdravstvenog i nautičkog turizma. Na taj se način, drži on, obogaćuje i proširuje ponuda koja nije vezana samo uz obalu.
'Brojne su enogastronomske i druge manifestacije koje imaju veliku posjećenost stranih gostiju i izvan glavne sezone. Istra ima što ponuditi današnjem zahtjevnom gostu', rekao je Flego.
Za uspješne i kvalitetne turističke proizvode po njegovim su riječima bitne i investicije te ističe sve intenzivniju gradnju malih obiteljskih hotela i kampova koji nude personaliziranu uslugu te ulaganja u povećanje kvalitete privatnog smještaja.
'Nastavlja se i pozitivan trend ulaganja velikih hotelskih kuća u Istri koje će iduće godine biti više od 200 milijuna eura. One će doprinijeti povećanju atraktivnosti Istre i njezinoj konkurentnosti te omogućiti nova zapošljavanja', poručio je Flego.
Podsjetio je kako je Istarska županija usvojila master plan za turizam 2015.-2025. godine čijom bi se realizacijom trebao stvoriti još konkurentniji sustav upravljanja turizmom.
Istra po njegovom mišljenju može biti turistički još jača, ako se riješe otvorena goruća pitanja poput pitanja vlasništva nad turističkim zemljištem i plaćanja boravišne pristojbe.