Građani političarima zamjeraju laži, neiskrenost i obmanjivanje javnosti te bahatost i aroganciju, što se uklapa u opći trend rasta nepovjerenja prema političarima, pokazalo je istraživanje tvrtke Ciceron komunikacije koje je Gfk Centar proveo na 1.000 ispitanika
Za titulu najuvjerljivijeg govornika u poslovnom svijetu druge konferencije Moć uvjeravanja, koja se održava 14. travnja u zagrebačkom Hypo Centru, bore se finalisti: Gordana Kovačević (Ericsson Nikola Tesla), Nikica Gabrić (Klinika Svjetlost), Tonči Peović (Zračna luka Zagreb) i Zvonko Biljecki (Geofoto grupa).
Prije dvije godine u istom je istraživanju u izboru najboljeg govornika pobijedio Ivo Sanader
Kao glavne zamjerke političarima i javnim osobama, 41 posto ispitanika navodi laž, neiskrenost i obmanjivanje javnosti, a 50 posto ispitanika izjavilo je da ne želi izaći na izbore jer ne vjeruje političarima. Sedam posto muškaraca smatra da je izgled najvažnija osobina dobrog govornika, dok isto misli samo 1,2 posto žena.
Nepismenost i nepoznavanje pravopisa kao glavnu manu ističe 17 posto Istrijana i Primoraca, a 4,2 posto Slavonaca ne ističe loše izražavanje kao manu.
Stanovnici Sjevernog Jadrana(23 posto) najviše toleriraju laž, koja pak najviše ljuti polovicu stanovnika istoka zemlje.