BOČICE I DUDE

Hajdukove zvijezde i njihove bebe u jedinstvenoj kampanji!

19.03.2015 u 14:35

  • +8

Hajdukov baby program

Izvor: Promo fotografije / Autor: NK Hajduk

Bionic
Reading

Iako je trener Stanko Poklepović nedavno svoje igrače prozvao 'srednjoškolcima', aludirajući na njihovu mladost i neiskustvo, splitski Hajduk počeo je ozbiljno voditi računa o još mlađim kategorijama, bebama, i to u doslovnom smislu riječi. Klub je na tržište lansirao prvi dio kolekcije za novorođenčad, odnosno dude varalice i bočice s Hajdukovim obilježjima

Za tu priliku četiri prvotimca (Dejan Mezga, Mario Maloča, Zoran Nižić i Mijo Caktaš) obavila su snimanje sa svojim kćerima i sinovima, promovirajući novih deset proizvoda u sada već respektabilnom asortimanu s preko pet stotina artikala iz službene klupske kolekcije. Nekoliko verzija duda i bočica od danas je u prodaji u Hajdukovom web shopu i u splitskim trgovačkim centrima, a idućih dana ulaze u distribuciju preko gotovo svih trgovačkih lanaca u državi.

Partner splitskog kluba u ovoj prilici je tvrtka Filip Trade dok je proizvođač njemački Novatex - inače specijaliziran za opremu za novorođenčad. Najavljeno je da će se suradnja s Hajdukom uskoro proširiti lansiranjem novih proizvoda za najmlađe.

'Ovdje se radi o spajanju dviju najvećih emocija, ljubavi prema djeci s ljubavlju prema klubu. Ali prije svega, pazili smo da se radi o proizvodu vrhunske kvalitete i sigurnosti', kazao je direktor Hajdukovog marketinga Aljoša Bašić. Vodeći računa o pronatalitetnoj politici, pozvao je navijače splitskog kluba da 'ugase svjetlo i prave djecu'.

Filip Trade i Novatex su 19. po redu strateški partner Hajduka u procesu snažnijeg iskorištavanja klupskog brenda, a od svakog artikla samom klubu odlazit će 15 posto prometa. Preporučena cijena, uključujući trgovačku maržu, za bočice iznosi 55 kuna, a za dude varalice 65 ili 69 kuna, ovisno o pakiranju.