Jedan od članova francuskog razvojnog studija 'Quantic Dream' otkrio je koliko je uloženo u njihov posljednji projekt ali i koliko je na njemu zaradio Sony
Heavy Rain na tržištu se pojavio početkom 2010. godine i naišao na vrlo dobre kritike. Kako je pak prošao s komercijalnog aspekta nije bilo poznato sve do prije nekoliko dana kada je Guillaume de Fondaumiere u Poljskoj na 'Digital Dragons' eventu otkrio koliko je uloženo u igru a kolika je na kraju bila zarada.
Fascinantno, dok se u visokobudžetne igre danas ulažu doslovno stotine milijuna dolara, Heavy Ran stajao je 'tek' 16.7 milijuna eura. Ubroji li se tu promocija i distribucija trošak se penje sve do 40 milijuna eura. No, 'Sony je na igri uspio zaraditi više od 100 milijuna eura', istaknuo je Guillaume de Fondaumiere - 'Moramo prestati misliti da je inovativnost neprofitabilna. Djevojke i supruge igrale su igru sa svojim partnerima. Možda će baš one ovaj puta samostalno otići u trgovinu i kupiti 'Beyond: Two Souls'. Kreiranje novih iskustava također je jedan od načina za širenje tržišta.'
Kao što je tu uvijek bio slučaj, Quantic Dream i dalje se zalaže za kreativnost i odbacivanje ustajalih franšiza koje nam svake godine dolaze u gotovo istoj formi. Guillaume de Fondaumiere je pozvao izdavačke kuće da osmisle potpuno nove naslove a igrače da glasuju – novčanicima. Jedino na taj način izdavači će shvatiti kako se oko novih igara ipak moraju potruditi malčice više.
Novi projekt Quantic Dreama – Beyond: Two Souls – na tržištu će se pojaviti 8. listopada ove godine i to kao PlayStation 3 ekskluziva.