I ova godina je započela novim kreativnim uratkom iz agencija McCann Zagreb i Fahrenheit
Radi se o novoj kampanji – 'Hepi dida vloger' koja je zamišljena kao nastavak prve kampanje za Hepi, a i ovoga puta glavna uloga pripala je renomiranom šibenskom glumcu Mate Gulinu koji je postao svojevrsni Hepi ambasador.
U prvoj kampanji dida Mate je predstavljen kao pravo gunđalo koje očitava brojilo električne energije, računa potrošnju i plaća račune na vrijeme, ali se u novom valu kampanje potpuno promijenio jer je prepoznao sve prednosti Hepija te odlučio svoje pozitivno iskustvo prenijeti i drugima putem svog video bloga. S izuzetnom jednostavnošću je sve o Hepi proizvodu, koji je jedinstven na tržištu te je ljudima možda još pomalo apstraktan, ispričao u svome video blogu iz ugodne fotelje svoga doma, između ostalog, praćenje potrošnje električne energije na mHepi aplikaciji i plaćanje najjeftinijih računa za struju kreditnim karticama (i još sto čuda). Upravo je dida Mate svojim šarmom i iskustvom pretvorio našu komunikaciju u pravo malo remek djelo.
Kako je dida Mate vrlo vješt u objašnjavanju i video bloganju, uskoro će postati svima jasno da je Hepi iz HEP-a najbolji i najpovoljni izbor.
Kreativni koncept potpisuju glavni kreativni direktori Hrvoje Škurla i Daniel Vuković, za art direction pobrinuo se Krešimir Grancarić, uloga kreativnog direktora pripala je Goranu Božiću, a voditelji projekta bili su Iva Šimunović i Saša Ivan. Produkciju spota potpisuje produkcijska kuća 'Švenk', a snimanje se odvijalo pod redateljskom palicom Brune Ankovića.
Kako izgleda krajnji rezultat i koliko je dida Mate vješt u objašnjavanju i video bloganju, možete vidjeti na:
Hepi 'Dida vloger'
https://youtu.be/QUslPAnc9x0
Hepi 'Dida vloger' - 2
https://youtu.be/P5chrZbUYv0
Hepi 'Dida vloger' - 3
https://youtu.be/LDIk1hFi5M0