'Dragi moji dok Admina nema, sve možete saznati na djh.hrt.hr, a sva pitanja uputite na dobro_jutro@hrt.hr. Ostajte zdravo i dobro .... nadamo se povrmenom javljanju ....' Post je to s fan stranice emisije 'Dobro jutro Hrvatska' na Facebooku koja se dugi niz godina emitira na HRT-u. Postao ju je admin koji je, neslužbeno doznajemo, prošlog tjedna otišao na godišnji odmor i prepustio čitateljima/gledateljima da se o svemu do daljnjega informiraju na internetskim stranicama HRT-a
Iako će čitatelji preživjeti njegov izostanak, činjenica jest da post HRT-ova admina na Facebooku govori o nečem drugom. Prije svega o odnosu prema onima koji plaćaju TV pretplatu, a potom i o 'ličkim medvjedima' zaposlenima u državnim tvrtkama.
Administrator je, eto, otišao na godišnji i sve uputio da koriste web HRT-a, ali se onda opravdano postavlja pitanje zašto on uopće radi FB stranicu ako postoji službeni web na kojem se i inače može sve saznati? Nije li to dupliranje jednog te istog posla i klasična priča iz Hrvatske u kojoj jedan papir na jednom mjestu mora biti potpisan, na drugom pečatiran, na trećem fotokopiran i na četvrtom odobren.
Ili ako se već drži nužnim postojanje FB stranice, zašto netko s weba nije preuzeo njegov posao. Odgovor možda leži u činjenici da HRT-ov web spada pod Nove medije, a o održavanju FB stranice brinu se oni koji su zaduženi za emisiju Dobro jutro Hrvatska koja još uvijek ide iako su na HRT isprva neslužbeno tvrdili da je za to zadužen Odjel za odnose s javnošću.
'Posao administratora na društvenim mrežama ne poznaje godišnji odmor. Odnosno, korisnike Facebooka Twittera i drugih društvenih mreža na kojima je neki brend, u ovom slučaju HRT, prisutan, ne zanima privatni godišnji odmor administratora. Poanta prisutnosti na društvenim mrežama jest neprestano komuniciranje s fanovima i drugim korisnicima koji prate određeni brend, organizaciju ili tvrtku.
Na ovakav slučaj nisam nikad naišao na društvenim mrežama. U najmanju ruku, mogu reći da je riječ o neuobičajenoj komunikaciji', kazao nam je administrator s dugogodišnjim iskustvom u radu s društvenim mrežama želeći ostati anoniman.
Da je administratorova poruka zasmetala i gledateljima, svjedoči i komentar jednog korisnika koji se ponudio volontirati dok se autor posta ne vrati s odmora.
Na HRT-u je trenutačno nešto manje od 3.500 zaposlenih od kojih neki, prema vlastitu, javnom priznanju, ne rade ništa. No to nije spriječilo HRT da raspiše javni natječaj 20. srpnja na kojem traži urednika u Sportskoj redakciji na neodređeno i dva novinara u istoj redakciji na šest mjeseci.
Na burzi rada su 30. lipnja bila 554 nezaposlena novinara, od čega je 302 u Zagrebu, i nema sumnje da će na Prisavlju zaprimiti velik broj prijava. Možda su trebali potražiti i administratora, jer što ako i ovi s weba odu na godišnji i čitatelje upute na FB fan stranicu?