KOMERCIJALNI MEDIJI OGORČENI

HRT više zaradi od države nego ostali od oglasa

17.10.2010 u 21:00

Bionic
Reading

Drugo čitanje Zakona o HRT-u, koje bi se uskoro trebalo naći na dnevnom redu saborske sjednice, ponovno je uzbudilo komercijalne medije koji smatraju da nepotizmom prema javnoj televiziji država šteti tržišnoj utakmici

Pretplatom HRT utječe na formiranje cijene oglasnog prostora, a komercijalne medije zabrinjava i činjenica da je u posljednjih pet godina država sa 6,3 milijardi kuna potpomogla medije u vlastitom portfelju, od čega je 97 posto novca završilo na Prisavlju.

HRT godišnje ubire 1,2 milijarde kuna od RTV pretplate, dok je, usporedbe radi, vrijednost oglašivačkog tržišta prošle godine iznosila oko milijardu kuna, piše Večernji list.

Zbog svega toga komercijalni mediji traže da se HRT-u postepeno ukine pravo na oglašavanje u tzv. prime-timeu od 18 - 22 sata.