Hrvatski sveučilišni sindikat ocijenio je da je novi prijedlog predmetnoga kurikula povijesti za gimnazijsko i osnovnoškolsko obrazovanje korektan, da zahijeva tek određene estetske korekcije, te da jamči primjerenu dozu usvajanja znanja i vještina hrvatskim učenicima.
Novi prijedlog predmetnoga kurikula jamči primjerenu dozu usvajanja znanja i vještina hrvatskim učenicima, a njihovim nastavnicima mukom stečena radna mjesta te dostojanstvo profesionalnog rada, a ne traženje načina za prekvalifikaciju, primjerice, za profesora informatike, kako su nedavno predlagali neki članovi političkih organizacija, navedeno je u priopćenju sindikata koje je potpisala predsjednica Vlatka Vukelić.
"Analiza koju smo proveli upućuje na ciljeve poput ostvarenja norma satnice nastavnika kroz koje su širokom lepezom kronoloških sadržaja obuhvaćeni najznačajniji društveno-povijesni procesi, koji našim učenicima omogućuju ravnopravnu utrku bilo na tržištu rada, bilo u studentskim klupama", istaknuto je.
Hrvatski sveučilišni sindikat smatra kako se, kroz navedene ciljeve, očituju i dosljednost te preciznost u viziji i misiji koju radna skupina mora imati - prepoznati trenutak u kojemu stvara prijedlog, imati na umu ljudske potencijale, shvatiti uzroke svoga djelovanja, ali i posljedice predloženoga.
Novi nastavni kurikul za povijest te elemente u svojoj suštini objedinjuje te ga treba poduprijeti u pokušaju svoga zbirnog djelovanja, zaključio je Hrvatski sveučilišni sindikat.