Tvrtka Mast-Jägermeister SE nastavila je pozitivan trend rasta, koji bilježi u posljednjih nekoliko godina te je u financijskoj godini 2013. postigla najbolje prodajne rezultate do sada. Ostvarena je tako prodaja od 92,2 milijuna 0,7l boca Jägermeistera u svijetu, što je povećanje od 3.5 posto u odnosu na prethodnu godinu, kada je prodano 89,2 milijuna boca
Gotovo 80 posto ukupne prodaje ostvareno je izvan granica Njemačke. Prošle je godine brend ostvario još jedan rekord pa je danas prisutan u više od 100 država diljem svijeta. Ovim je rezultatima Jägermeister učvrstio 7. mjesto na listi top 100 premium brendova u kategoriji alkoholnih pića te je jedini njemački proizvod koji se I na njemačkom tržištu Jägermeister je nastavio pozitivan rast iz ranijih godina. Prema agenciji za istraživanje tržišta Nielsen, dok globalno tržište alkoholnih pića doživljava blagi pad, Jägermeister je uspio povećati prodaju za gotovo 6 %. Dvoznamenkasti rast prodaje ostvaren je u Francuskoj, Španjolskoj i Rusiji, koje su sve prešle brojku od milijun prodanih 0.7l boca u 2013. godini.
U Hrvatskoj je Jägermeister 2013. godinu završio s prodanih 943,314 0,7l boca, što je gotovo dvostruko više od drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića na hrvatskom tržištu, čime je zadržao lidersku poziciju koju uvjerljivo drži već više od desetljeća.
Odlični globalni prodajni rezultati potaknuti su, između ostalog, lansiranjem novog likera Jägermeister Spice u listopadu prošle godine na njemačkom, austrijskom, mađarskom, slovenskom i američkom tržištu te na duty free prodajnim mjestima. Riječ je o sezonskom proizvodu koji je dostupan od četvrtog tromjesečja 2013., a za kraj ove godine najavljen je njegov dolazak i na hrvatsko tržište.