Čuveni tvorac PC hitova poput Dooma i Quakea na nedavnom intervjuu obrazložio je svoje razočaranje uspoređivanjem PC-ja i konzola
Glavni maher id Softwarea, John Carmack, u intervjuu na Gamasturi pedeseti je put zaredom podigao prašinu svojim stavovima vezanima uz sukobe među platformama. Tijekom prošle godine Carmack govorio je o tome koja konzola je dobra, a koja je najbolja, samo da bi nekoliko mjeseci kasnije počeo veličati drugu.
Najnovija bombastična izjava tiče se developmenta za konzole. U njoj je, naime, ustvrdio da je razočaran svojim stajalištem prema odnosu PC-ja i konzola. Prema njegovim riječima 'usporedba PC-ja i konzola bila je velika greška'. Prije šest godina, naime, rad za PC i konzole bio je paralelni proces. Hardverske mogućnosti bile su otprilike na istoj razini, dok je razvoj, barem s tehničke strane, bio sličan na Xboxu360 i PC-ju.
Danas, zahvaljujući razvoju hardvera, priča je sasvim drukčija. Da je mogao, Carmack bi 'potpuno drukčije razvijao Rage', da je znao da će razlika u hardverskim sposobnostima PC-ja i konzola biti toliko velika te da će se kućna računala pretvoriti u tako moćne platforme. Danas je, prema njemu, razvoj međuplatformskih naslova zapravo rad na PC-ju te sustavno satiranje svega što je napravljeno u format koji mogu progutati konzole. Zvuči li ovo možda pregrubo? Ili se radi o privlačenju pažnje na high-end pokretače čijom se proizvodnjom id bavi još od prvog Dooma? Procijenite sami.