'Vidite li negdje kampanju oko mene? Ne vidite, je l' tako?', zapitao se početkom tjedna predsjednik Ivo Josipović odgovarajući na oporbene tvrdnje kako koristi Ured predsjednika za potrebe svoje kampanje za nadolazeće predsjedničke izbore. S druge strane, Josipovićev izborni tim iz svog novog stožera plasira video spotove i plaća oglase po Twitteru i Facebooku, pa je sasvim opravdano postaviti pitanje – koga to predsjednik mulja?
Nakon što je objavio dva promotivna video spota u kojima pokušava birače uvjeriti kako bi Josipovića trebali po drugi puta izabrati za predsjednika RH, te postavio svoj predizborni stožer u Novinarskom domu u Zagrebu, ovih je dana na društvenim mrežama osvanuo i plaćeni oglas Josipovićeve kampanje, pa se tako pod 'sponzoriranim postovima' na Facebooku i Twitteru pojavljuje već notorna fotografija Josipovića okruženog PR-ovcima i savjetnicima kako igra stolni nogomet uz 'prigodni' komentar koji kaže kako je 'predsjednik pobijedio'.
Da cijela priča bude još zabavnija, na Twitteru se u obranu predsjednika, kojeg su tviteraši krenuli zafrkavati zbog slike koja je neodoljivo podsjetila na teniske aspiracije Franje Tuđmana, uključio i član njegovog izbornog stožera Marko Rakar, ustvrdivši kako predsjedniku nitko nije puštao te kako za to 'nema razloga' jer predsjednik 'fakat voli stolni nogomet'.
Da se vratimo na ono retoričko predsjednikovo pitanje s početka teksta: 'Vidite li igdje oko mene kampanju?', jasno je da ono u svjetlu gore navedenog može imati samo jedan odgovor: 'Predsjedniče, oko vas nema ničeg drugog osim kampanje'.