Bilo da nam u kvartu javna rasvjeta ne radi kako treba ili je nedovoljna, želimo postavljanje ležećih policajaca u svom kvartu ili imamo sličan komunalni problem, malo tko od nas zna gdje i kome se treba javiti
Kad su u pitanju prijave problema, građani imaju više opcija. Mogu se javiti direktno gradskim uredima i podružnicama ili mogu pisati vijećnicima mjesne samouprave, donosi N1.
Kakva je razlika između te dvije instance i kad je korisnije izabrati jednu od njih, pitali su Veru Vince, članicu Vijeća Mjesnog odbora Dobri dol u Zagrebu.
'Rekla bih da je za neke izvanredne akcije, kad nastane problem u kontinuiranoj proceduri, najbolje ići odmah prema gradskim uredima. Najjasniji primjer bilo bi neodvoženje otpada, a za to treba odmah kontaktirati s Čistoćom. S druge strane, ako građani žele novi zeleni otok i pošalju to Čistoći, dobra je šansa da će oni to poslati nama da odlučimo ima li potrebe za time pa naša odluka putuje natrag do njih', rekla je.
Stoga, ako imate problem koji treba hitno riješiti, najbolje je odmah zvati ili pisati nadležnim službama ili gradskim uredima.
'Svima preporučujem da, ako imaju prijedlog i problem, uvijek prvo pošalju mail na svoj mjesni odbor, traže vrijeme iduće sjednice te se najave za nju. Ako se najavite za sjednicu, mora vam se javiti termin i omogućiti sudjelovanje. Po mom iskustvu, to je najbolji način, pogotovo za neke kompliciranije situacije, jer vijećnici mogu bolje razumjeti o čemu se točno radi, a građani vide da mi nismo neki gradski birokrati koji ih ne razumiju, nego da smo njihovi susjedi i najčešće dijelimo njihovo iskustvo', dodaje Vince za N1.