Kako će u praksi funkcionirati prvi zagrebački parking u varijanti Park&Ride u Paromlinskoj, ne zna točno još ni direktor Zagrebparkinga Robert Mišeta. Hoće li Zagrepčani prihvatiti ovu potpuno novu varijantu povoljnog parkiranja u kombinaciji s mjesečnim pokazom ZET-a, doznat ćemo kroz koji tjedan, kada bi projekt trebao zaživjeti
Naime, zagrebačka Gradska skupština donijela je odluku prema kojoj će se na dosad besplatnom parkiralištu kod Paromlina moći, za sto kuna mjesečno, odnosno 1.200 kuna godišnje, parkirati svi oni koji to žele pod uvjetom da imaju mjesečni radnički pokaz ZET-a.
Drugim riječima, ukupna cijena u konačnici izlazi 460 kuna, a omogućuje tzv. varijantu Park & Ride prema kojoj auto možete ostaviti kod Paromlina i voziti se dalje gradskim prijevozom.
Dio parkirališnih mjesta, od ukupno 820, ostat će i dalje dostupan, no po cjeniku za drugu parkirnu zonu. Koliko će Park&Ride karata biti u ponudi, a koliko će parkirnih mjesta ostati 'otvoreno', zasad nije poznato. Mišeta kaže da će se vidjeti kakav će biti odaziv građana za ovaj novitet. Kako sada stvari stoje, kaže, zainteresiranih će biti jer je s ovom jučerašnjom najavom parking na Paromlinskoj poluprazan.
Kako bi Park & Ride zaživio, potrebno je fizički odijeliti mjesta koja će biti dostupna za tu varijantu od onih koja će biti dostupna u drugoj parkirnoj zoni. Oni koji se odluče za prvu varijantu, morat će imati Park&Ride karticu, s pokazom ZET-a u Zagrebparking će dolaziti po naljepnicu za automobil. 'Potrebno je još riješiti signalizaciju i prilagoditi sustav ZET-a za kupnju karata, no nastojat ćemo to jako brzo riješiti', kaže Mišeta i dodaje kako bi već za dva tjedana ova varijanta mogla zaživjeti.
'Vidjet ćemo kako će ići i ovo će nam biti pokazatelj i za ostale lokacije na kojima bi se mogao uvesti Park&Ride, iako je Paromlinska najbolja lokacija zbog blizine centra i javnog prijevoza', zaključio je.