Predsjednički kandidati internet koriste za jednosmjernu komunikaciju s glasačima, suglasili su se sudionici panela pod nazivom 'Točka preokreta - Obamina kampanja ili kako su novi mediji preuzeli igru', kojim je započeo 1. Weekend Sesion, gdje će središnje predavanje održati David Plouffe, voditelj kampanje i glavni strateg američkog predsjednika Baracka Obame
'Nijedan predsjednički kandidat nije pokušao prikupiti volontere putem interneta, dok je Obama na isti način prikupio dva milijuna ljudi', rekao je Jan Jilek iz Udruge za interaktivni marketing INAMA.
'Obaminu kampanju ipak treba staviti u širi kontekst', mišljenja je Alemka Lisinski, glavna urednica tportala, koja smatra da je Obama ponudio novu političku supstancu koja se samo proširila netom. 'Koliko god je internet jak kanal, uvijek treba uzeti u obzir i kvalitetu sadržaja', poručila je Lisinski.
Kao jedini svijetli primjer hrvatskog političara koji uspješno koristi društvene mreže naveden je Vojko Obersnel, aktivan na Twiteru i Facebooku. 'Naši političari čim završi kampanja prestanu biti aktivni na socijalnim mrežama, što je velika greška', naglasio je Jilek.
Alemka Lisinski istaknula je da sve više ljudi prati portale, što potvrđuje činjenica da su u predsjedničkoj kampanji svi predsjednički kandidati pristali na chatove.
Vedran Gulin iz marketinške agencije Proximity naglasio je da stari kanali komunikacije ne izumiru, unatoč društvenim mrežama koje samo proširuju načine komunikacije.