SPECIJALIZIRANI PROGRAMI

Kapital Network, CMC-u i Sportska TV dobili koncesije

16.12.2010 u 11:59

Bionic
Reading

CMC, Kapital Network i Sportska televizija Hrvatskog olimpijskog odbora dobitnici su triju koncesija u multipleksu D i sa svojim emitiranjem trebali bi započeti za oko 90 dana, odlučeno je na sjednici Vijeća za elektroničke medije. Koncesije se dodjeljuju na 15 godina, a godišnja cijena jedne koncesije jest 450.000 kuna

Na natječaj multipleksa D, koji pokriva 90 posto teritorija Hrvatske, prijavilo se osam ponuditelja, a u startu je prekrižena ponuda Nove TV koja je željela sportski kanal, i to zbog financijskih dugovanja prema Agenciji za elektroničke medije. Neslužbeno doznajemo da se radi o dugu od 876.897 kuna.

Uz njih na natječaj su se prijavili RTL s dječjim programom Kockice, splitska tvrtka Montura sa zabavno-turističkim Kanalom 5, Mega (zabavni kanal nekadašnjeg suvlasnika Nove TV Ivana Ćalete) i Novi kanal bračnog para Merlić-Ogresta s Obiteljskom televizijom.

Predsjednik vijeća Zdenko Ljevak naveo je kako su koncesije dodijeljene većinom glasova sedam članova vijeća ne želeći dati precizne podatke o glasovanju.

Vidno razočarani nakon objave bili su Željka Ogresta i Dubravko Merlić, koji su samo prokomentirali: 'Šteta što nismo dobili, imali smo dobar projekt.'

Izvršni direktor Croatian Music Chanela Mario Kovač naveo je kako glazbeni program postoji već pet godina te kako će izlaskom na Multipleks D zaposliti desetak novih ljudi.

Posebno zadovoljan bio je šef Kapital Networka Dragan Čuča, koji je najavio novi iskorak televizije koja nije prošla na natječaju za multipleks B.

Potpuna je enigma Sportska TV HOO-a koja je, kako doznajemo, iznimno dobro razradila svoj elaborat u kojem stoji da će imati 75 posto sportskog programa, četiri i pol posto otpalo bi na glazbu, pet i pol posto na informativni program, a ostatak raspoređen na druge sadržaje.

Budući da je HOO neprofitna udruga koja se dijelom financira i iz državnog proračuna, da bi se mogao prijaviti na natječaj, morao je na Trgovačkom sudu registrirati i tvrtku HOO TV d.o.o. čiji je direktor šef marketinga HOO-a Ranko Četković, a prema dostupnim podacima, tvrtka se može baviti od djelatnosti javnoga cestovnog prijevoza putnika i tereta u domaćem i međunarodnom prometu, preko pružanja medijskih usluga, do pružanja turističkih usluga u nautičkom turizmu.

Kako novac dobiven iz proračuna ne bi smjeli trošiti na televizijsku produkciju, ideja je da cijelu priču izguraju uz pomoć sponzora i partnera.

'Sportska televizija nije i neće biti projekt koji će se financirati iz proračuna HOO-a, dakle ni iz sredstava koja se dobivaju iz državnog proračuna. Riječ je o komercijalnoj je televiziji koja će se u potpunosti financirati iz prihoda od oglašavanja, sponzorstva i ostalih planiranih marketinških aktivnosti i suradnje sa svim zainteresiranim poslovnim partnerima', ustvrdio je glavni tajnik HOO-a Josip Čop.

Iako se spominje da će se HOO u ovoj priči osloniti na arhivu HRT-a, jer u startu planiraju krenuti s dvanaest sati programa oni cijelu priču demantiraju i napominju kako je dobivanjem koncesije HOO postao prvi olimpijski odbor u svijetu koji će imati svoju televiziju.