U jeku pandenije COVID-a 19 u Kini je naglo porasla prodaja sladoleda, a analitičari smatraju da rastuću popularnost te hladne slastice valja povezati s promjenama kulinarskih sklonosti Kineza tijekom prisilne samoizolacije
Do sada se do 80 posto sladoleda u Kini prodavalo ljeti i to uglavnom u malim dućanima, a sladoled se gotovo uopće nije jeo kod kuće. S pojavom koronavirusa situacija se promijenila: Kinezi su u znatno većoj mjeri počeli jesti sladoled kod kuće i naručivati ga putem interneta.
To je omogućilo proizvođačima povećanje prodaje čak i zimi, unatoč zatvaranju prodajnih mjesta. Tako je prodaja poznate američke marke sladoleda Häagen-Dazs u Kini u prvom tromjesečju povećana unatoč tome što je više od 200 trgovačkih lanaca zatvoreno zbog epidemije koronavirusne upale pluća.
Tvrtke koje su se u početku oslanjale na distribuciju svojih proizvoda putem interneta pokazale su nebeski visoke stope rasta te je primjerice proizvođač sladoleda Chicecream prodaju u prvom tromjesečju ove godine povećao za čak tisuću posto.
Kinesko tržište sladoleda najveće je na svijetu i procjenjuje se na 8,5 milijardi dolara. Međutim, njegov je potencijal daleko je od iscrpljenog. Prema konzultantskoj tvrtki Kantar Worldpanel China, manje od 50 posto Kineza jede sladoled kod kuće, ali situacija s kulinarskim navikama počinje se mijenjati na valu koronavirusne epidemije.