BUZZ

Koga pratiti na Twitteru

17.07.2012 u 11:25

Bionic
Reading

Twitter i ja u vezi smo pred raspadom. Znam točno zbog čega. Zbog broja znakova. Jer, znate, ja ili ne govorim ništa ili govorim previše. Ograničenje od 140 znakova stvara pritisak. I zato bježim kod Zuckerberga. Zato se pretvaram u jedno od onih stvorenja koje od Twittera samo uzima, a malo daje

Tviteraška zajednica vjerojatno ima neki naziv za ovakve 'stalkere' poput mene. Pogrdni, naravno. No u jeku ljetnog optimizma, odlučila sam dati sebi i plavoj ptičici novu šansu.

Korak broj jedan, prikupljanje ljudi koje ću pratiti, pa da ako već ne tvitam, retvitam. Proces je, naravno, u tijeku, a pred vama je kompilacija složena od bezbrojnih sugestija ovih ili onih medijskih i marketinških stručnjaka i osobnih preferencija. Pratite?

Nomen est omen. Ovaj mlađahni suosnivač Mashablea proglašen je jednim od sto najutjecajnijih ljudi na planeti prema magazinu Time. Njegova misija je, kako kaže, uz pomoć digitalnih inovacija svijet učiniti ljepšim mjestom.

Jedan od najslavnijih filmskih kritičara i prvi dobitnik Pulitzerove nagrade za filmsku kritiku ima i svoj Twitter račun. Uživajte u njegovim slasnim komentarima filmske umjetnosti, ali i medijskih trendova.

Tehnološki guru, osnivač kompanije O'Reilly Media svoju poslovnu karijeru posvetio je osvještavanju naroda o tome što sve nova tehnologija može i kuda ide. Školski primjer 'alpha geeka'.

Jedan od najkreativnijih ljudi na Zemlji (piše Fast Company) uspio je spojiti tehnologiju, putešestvije i dizajn. S timom znanstvenika, inovatora, etnologa i psihologa putuje svijetom i piše o tome kako suvremenu tehnologiju prihvaćaju različite kulture.

O interesima i vještinama Marije Popove već sam pisala u blogu o stranicama na kojima se isplati gubiti vrijeme. Na svom Twitter računu ona pak odabire najbolje od najboljeg što plasira na stranicama poput Brainpickera, Curiositycounta, Atlantica i ostalih.

Preko 4,5 milijuna korisnika prati ovog britanskog komičara iako je prije dvije godine ozbiljno zgriješio ustanovivši kako žene uživaju u seksu jedino ako im se plati. Umjesto da odustane od Twittera, na koncu je odustao od priča o ženama i seksu.

The voice of people. Šest milijuna 'followera'. Jedan od najutjecajnijih voditelja/komičara/komentatora. Kažu svi, treba ga pratiti.

Autor, bloger i osnivač Squidooa jedan je od najtraženijih marketinških stručnjaka koji o brandovima, reklamama, potrošačima i oglašivačima može satima, danima, mjesecima.

Osnivač Copybloggera, prema AdAgeu jednog od najboljih marketinških blogova, savjetuje prvenstveno male tvrtke o tome kako plasirati, reklamirati i na koncu prodati proizvod.

Osnivačica news servisa Huffington Media dokazala je kako se žene mogu izboriti za svoje mjesto u pretežito muškom (posebno digitalnom) izdavačkom svijetu. Na Twitteru objavljuje stvari koje su njoj 'zapele za oko', a teme variraju od politike preko medija pa do psihologije.