Bivši direktor tvrtke SEM 1986 Tihomil Rađa, koji je jahtu službeno prodao tvrtki u vlasništvu zeta saborskog zastupnika Marija Zubovića, ovih dana ispitan je u USKOK-u u svojstvu svjedoka
Je li bivši premijer Ivo Sanader stvarni vlasnik jahte Malo vitra, kojom je krstario Jadranom nakon bijega iz Banskih dvora, utvrdit će USKOK-ovi istražitelji u istrazi pokrenutoj ovih dana. Po informacijama tjednika Nacional, bivši vlasnik broda
Juroslav Buljubašić otkrio je bivšem predsjedniku Stjepanu Mesiću stvarnog vlasnika 18-metarskog plovila, ovaj je informaciju proslijedio premijerki Jadranki Kosor, a ona glavnom državnom odvjetniku Mladenu Bajiću
'Ha, ha, po tome ispada da je Mesić cinker', nasmijao se splitski poduzetnik Buljubašić na naše pitanje komu je svojedobno prodao jahtu, da bi potom vrlo ozbiljno poručio da on u poslu ionako nije sudjelovao te da je ugovor o prodaji sklopio tadašnji direktor tvrtke SEM 1986 Tihomil Rađa.
Buljubašić je, istine radi, tijekom prvog Sanaderovog mandata u kuloarima bio označavan kao prijatelj bivšeg premijera, poznato je i da ga je u nekoliko navrata znao provozati brodom koji je tada nosio naziv Utiha, no zna se i da se još 2007. godine javno distancirao od Sanadera. Dapače, u to doba povukao se i iz Liste Veloga mista, koja je u Splitu bila u vladajućoj koaliciji s HDZ-om.
Kako doznajemo, njegovog bivšeg direktora Tihomila Rađu USKOK je ovih dana ispitao u svojstvu svjedoka, no on im je ispričao jedinu verziju priče koja je poznata još od ranije: SEM 1986 je prodao brod tvrtki Pomilon u vlasništvu Nevena Poldrugača, zeta saborskog zastupnika Marija Zubovića, po cijeni od 500 tisuća kuna plus PDV. Kakvi su pak bili Sanaderovi odnosi sa Zubovićem i Poldrugačem – očito će biti predmet daljnjeg interesa istražitelja. Zasad se zna da je tvrtka Pomilon osnovana neposredno prije kupnje jahte, pa se sumnja da je upravo to bila jedina svrha njezinog pokretanja.
Jahta Malo vitra je u međuvremenu temeljito renovirana u šibenskom Nautičkom centru Prgin - promijenjeni su joj motori, stavljena paluba od tikovine i potpuno obnovljena unutrašnjost, pa je i taj posao pod lupom USKOK-a. Po nedavnom priznanju vlasnika NCP-a Gorana Prgina, koji je samo godinu dana ranije demantirao da uopće ima veze s renoviranjem broda, njegovi vlasnici ostali su mu dužni oko 1,2 milijuna kuna za obavljene radove.
Zaprijetio je i da će brod zaplijeniti – ako ga se, eto, prije njega ne dočepa USKOK...