Izborom banke savjetnika Luka Rijeka krenula je u proces dokapitalizacije, kojem je cilj putem javne ponude dionica (IPO) u drugoj polovici ove godine prikupiti oko 300 milijuna kuna i u vlasničku strukturu riječke luke privući institucionalne ulagače
Prijedlog dokapitalizacije Luke Rijeka, navodi se u današnjem priopćenju te tvrtke, krajem studenog prošle godine prihvatio je Nadzorni odbor tvrtke, a na predloženi je model dobivena i suglasnost Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture te Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom.
Iz Luke Rijeka ističu kako je ciljani iznos dokapitalizacije oko 300 milijuna kuna, kao i da će se unutar samog procesa, a nakon dubinskog snimanja, razvoja poslovnih planova i procjene vrijednosti, utvrditi realna vrijednost i u skladu s time i konačno modelirati dokapitalizacija.
O točnom strukturiranju modela dokapitalizacije, pojašnjava se u priopćenju, konačna će se odluka donositi tijekom samog procesa povećanja temeljnog kapitala, a intencija je u vlasničku strukturu privući institucionalne ulagače.
321917,291560,274168,273782
Povećanje temeljnog kapitala Luke Rijeka vezano je za investicije i strateški projekt Škrljevo, koji obuhvaća razvoj pozadinskog terminala Škrljevo u suvremeno uređen i opremljen lučki terminal na površini većoj od 400 tisuća četvornih metara, navode iz Luke Rijeka.
Izdavanje građevinske dozvole za projekt Škrljevo očekuje se u trećem tromjesečju ove godine, a prema projektnom i planu financiranja, u taj će projekt i nabavku mehanizacije biti investirano više od 50 milijuna eura
Ulazak Hrvatske u Europsku uniju ponovno je otvorio povijesno tržište te luke, navode iz Luke Rijeka i podsjećaju na planirana ulaganja koja predstavljaju veliki potencijal za rast prometa na riječkom prometnom pravcu u idućim godinama.
Riječ je o milijarde eura vrijednim ulaganjima HŽ Infrastrukture u obnovu postojeće i gradnju nove pruge na tzv. Mediteranskom TEN-T koridoru koji povezuje Rijeku, Zagreb i Budimpeštu, potom investicijama koje su dovršene na kontejnerskom terminalu Brajdica te početak gradnje kontejnerskog terminala u realizaciji Lučke uprave Rijeka koji će uskoro biti koncesioniran.
Moderniziran i razvijen pozadinski terminal Škrljevo važan je dio u smislu korištenja i podupiranja očekivanog budućeg rasta prometa. Po svom značaju taj projekt osigurava daljnji razvoj Luke Rijeka i riječkog prometnog pravca te u tom smislu nadilazi interese tvrtke i predstavlja strateški projekt od šireg gospodarskog i nacionalnog značaja, zaključuju iz Luke Rijeka.