Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) reagirala je na teške optužbe koje je predsjednik Vlade Zoran Milanović iznio na račun struke. U HUOJ-u navode da se tijekom predizborne kampanje neće uključivati u javnu raspravu koja se dotiče odnosa s javnošću kao struke. Predsjednica HUOJ-a Aleksandra Kolarić pozvala je, u izjavi za tportal, premijera da ako ima indicije, prijavi neetična ponašanja PR agencija
'Ne želimo ni na koji način oduzimati medijski i javni prostor političkim strankama kako bi što bolje predstavile svoje programe i rješenja za ključna gospodarska, društvena i politička pitanja.
Podsjećamo da su temeljne vrijednosti odnosa s javnošću, kao strateškog upravljanja komunikacijom i reputacijom – integritet, stručnost, nezavisnost, pravičnost, uvažavanje različitosti i osobna odgovornost', priopćili su iz strukovne udruge odnosa s javnošću.
Milanović je u utorak navečer u Pressingu televizije N1 kazao odgovarajući na pitanje je li bila pogrešna odluka zabraniti angažiranje PR agencija u državnoj upravi i ustanovama gdje je država osnivač da je to bila sjajna odluka.
'Ovo sada plaća SDP. Jesmo zaboravili Fimi mediju? Ako imaš za odnose s javnošću u ministarstvu, osoblje koje se time bavi, zašto bi angažirali druge. Taj PR je sumnjiv, pustite to, no on je potreban, ali ne treba državno tijelo još plaćati agencijama', ustvrdio je Milanović.
Predsjednica HUOJ-a Aleksandra Kolarić za tportal je izjavila da su u Udruzi izuzetno zainteresirani za visoku razinu profesionalnosti i etičnosti u odnosima s javnošću. 'Sve paušalne izjave i činjenično neutemeljene tvrdnje o navodnim negativnim pojavama u našoj struci', kaže Kolarić, 'izuzetno su neodgovorne'.
'Stoga pozivam premijera Milanovića ako ima bilo kakve indicije ili podatke o neetičnom postupanju naših članova, da obavezno proslijedi te informaciji HUOJ-u i sudu časti HUOJ-a', poručila je Kolarić.
Važnost učinkovitost i uspješnost strateškog komuniciranja najjasnije se pokazuje, smatra Kolarić, upravo u rezultatima radu SDP-ova PR savjetnika Alexa Brauna koji je SDP i Milanovića politički vratio u život u izbornu utakmicu.
Kritika premijera Milanovića koji je u kampanji za drugi mandat snažno je odjeknula u struci. Neslužbeno se doznaje da su ljuti na premijera je ih je usporedio s Fimi mediom agencija preko koje je prema optužnici nekadašnji premijer Ivo Sanader isisavao novac iz državnih tvrtaka. Fimi media isključivo je marketinška agencija i na zao glas je došla isključivo zbog marketinških poslova.
Štoviše, u PR kuloarima smatraju, da se i radilo o PR agenciji ,zbog toga nije u redu okrivljavati cijelu struku, posebno jer je Milanović kao savjetnika zaposlio Alexa Baruna koji je po zanimanju strateški komunikator što je dio odnosa s javnošću. U krugovima PR-ovaca ovaj napad na struku doživljavaju kao osobni obračun premijera s Aleksandrom Kolarić.