Ideja reorganizacije nastave kojom bi se od iduće školske godine učiteljima i nastavnicima propisalo radnu obvezu boravka u školi od minimalno šest sati ne predstavlja službeni stav Ministarstva znanosti i obrazovanja, već je ideja pomoćnika ministra Momira Karina, ogradili su se od svog čovjeka iz resornog ministarstva
'Organizaciju nastave i druga ključna pitanja tijekom iduće godine razmotrit će Povjerenstvo koje će raditi na Nacrtu Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o osnovnom i srednjem školstvu, a izmjene će u konačnici biti usuglašene sa svim ključnim dionicima u sustavu i donesene u najboljem interesu učenika kao središta odgojno-obrazovnog procesa. Izjave pomoćnika ministra Momira Karina o prijedlogu reorganizacije nastave su njegove ideje vezane uz to pitanje te ne predstavljaju službene stavove Ministarstva znanosti i obrazovanja', poručili su iz Ministarstva.
Naime, Karin je prije nekoliko dana najavio da će izmjenama Zakona o osnovnom i srednjem školstvu, čije se donošenje planira do lipnja, s primjenom od 1. rujna, biti otvorena mogućnost da učenici ostaju u školama do 14, odnosno 20 sati, a brigu o njima bi kroz različite aktivnosti vodili učitelji i nastavnici, kojima Ministarstvo obrazovanja planira propisati radnu obvezu boravka u školi od šest sati. Jedan od ciljeva takve mjere, kazao je Karin, jest osigurati učenicimamogućnost duljeg boravka u školi, što na ruku ide i zaposlenim roditeljima, a promjenom organizacije radnog vremena poslala bi se javnosti poruka da nastavnici nisu neradnici
Ideja pomoćnika ministra obrazovanja, od kojega se u međuvremenu ogradilo resorno ministarstvo, izazvala je odmah gotovo erupciju veselja među učiteljima i nastavnicima, s obzirom na to koliko i u kojim uvjetima rade u školama i u vlastitim domovima, premda sumnjaju da pomoćnik ima pojma o čemu govori.
Naime, iz mreže Nastavnici organizirano poručili su kako smatraju da je 'argumentacija koju je iznio pomoćnik jadna, ponižavajuća i odražava njegovu posvemašnju nesposobnost da obavlja svoju dužnost, ali sve to skupa je valjda nužan uvjet da bi netko dospio na visoku poziciju u Ministarstvu obrazovanja pa se nećemo previše zamarati time. No prijedlog je sam po sebi zanimljiv, zaslužuje razmatranje i u konačnici prihvaćanje. Sigurni smo da će mnogi kolege s oduševljenjem dočekati prestanak prakse nošenja posla kući te nošenja potrepština za posao od kuće'.
Za to bi, doduše, trebalo ispuniti neke preduvjete, koje su učitelji i nastavnici sve i pobrojali, a kako je bila upozorila i Ana Hinić iz Sindikata hrvatskih učitelja, jedna od profesora i profesorica koji su odmah reagirali na, kako su ga nazvali, najnoviji nastavak priče 'Kako Ivica i Marica zamišljaju sustav obrazovanja': 'Nijedan učitelj u Hrvatskoj, a to bi Karin trebao znati, ne radi od osam do 11, 12 sati. Nažalost, kao redovita nastava koju obavljaju učitelji nisu priznate npr. dopunska i dodatna nastava, izvannastavne aktivnosti, rad voditelja smjene, vođenje županijskog stručnog vijeća, vođenje stručnog aktiva, dežurstvo… Osim toga, ne žive svi učenici u Hrvatskoj u Zagrebu. U nekim selima učenici autobusima prevale i više od 30 kilometara po jako lošim cestama za dolazak u školu i povratak kući. Zašto se pomoćnik ministra ne pozabavi ovim problemom?'