Može li franšiza MotoGp u najnovijoj adaptaciji jurilica na dva kotača preokrenuti stvari u svoju korist i isprati pomalo gorak okus s nekoliko prošlih nastavaka, ostaje nam vidjeti
Mi mislimo da može! Sve od trenutka kada je Capcom kupio službenu licencu za MotoGP od programerske i izdavačke kuće THQ, naslov je u stanovitoj mjeri stagnirao. Osim što su počeli programirati igru za nekoliko različitih igraćih platformi, cijeli proizvod nije bio na razini prethodnika, tako da je i većina igraća malo pomalo dizala ruke od ovog naslova. Ove godine bi mogla biti malo drukčija priča jer je novi MotoGP 09/10 konačno posložio neke stvari kako spada pa se nadamo da će najnoviji naslov vratiti bar dio stare publike, a ujedno i privući svježu krv.
Kao i prošli nastavci, MotoGP 09/10 sadrži sve staze i sve klase kao i u pravom natjecanju. Najslabija klasa je ona od 125 kubičnih centimetara, tako da je i s njom najbolje početi karijeru zbog sporijih motora i lakše upravljivosti. Kao i u realnoj vožnji, nije sve u znaku brzine. Kontrola samog motora je također izuzetno važna s obzirom na to da želite u zavoj ući držeći mrcinu pod kontrolom. Samo malo pretjerajte s brzinom u zavoju i naći će te se na leđima zaronjenim u pijesku poput nekog kukca. Pogodite brzinu kako treba i vaš će se vozač nagnuti u zavoj i proći ga kao profić ne gubeći na vremenu i brzini. Kada apsolvirate tu klasu i njegove brzine, vrijeme je da pređete na motore nešto jače snage.
Vjerojatno najveću promjenu je doživio career mode koji u sebi sadrži natruhe RPG-a. Naime, u njemu imate mogućnost angažirati cijeli tim inženjera i stručnjaka koji će za vas istraživati nova poboljšanja. Također ćete prilikom svake vožnje zarađivati bodove za dobro odvožene zavoje, brzinu odvoženog kruga itd. Ti će se bodovi dodavati i tako jačati vašu reputaciju. Takav sustav tjerati će vas da u svakoj utrci date svoj maksimum, a što je još važnije, jako je zabavan.
Podaci i statistike uzeti su iz sezone 2009, tako da ćete u MotoGP 09/10 naći sve licencirane timove, vozače, staze i motore. Kao dodatak treba reći da će sve promjene u sezoni 2010. biti automatski implementirane u samu igru, i to putem downloada koji se neće posebno naplaćivati. To je svakako dobra vijest za sve one koji se boje da će morati kupiti novu igru da bi dobili aktualne statistike iz tekuće sezone.
Što se same prezentacije tiče, naslov je definitivno otišao korak naprijed u odnosu na prethodnike. Ovog puta sve izgleda nekako detaljnije s puno ljepšim vizualima. Animacije vozača kako se naginju u zavoju, baš kao i detalji na samom motoru i okolina koja okružuje stazu izgledaju i više nego solidno. Neke igrače će možda obradovati kad ugledaju navijače u ciljnoj ravnini kako veselo navijaju i mašu transparentima. Zvučni efekti u igri su prilično realistični, dok će samo entuzijasti i pravi znalci moći čuti razliku između zvuka motora od 125 i 250 kubika.
Osim što MotoGP možete poštimati na način da vam vožnja uistinu bude u obliku okorjele simulacije, postoji i manje zahtjevni arkadni mod u kojem možete neobavezno uživati u vožnji ne misleći na 'detalje' poput ranijeg kočenja ili mijenjanja brzina. Sve to ćete moči isprobati i u online modu i to na Xbox Liveu i Playstation Networku, gdje će se bilježiti rezultati sa svim tablicama.
Kako je MotoGP 08 bio blago razočaranje, izgleda da je Capcom izvukao neke pouke iz toga i poslušao pokoji savjet igrača te uspio za ovu sezonu napraviti puno bolju igru. Igra bi trebala izaći ta PlayStation 3 i Xbox360 krajem ožujka ove godine.