TKO JE KRIV?

Član uprave HŽ infrastrukture o nesreći kod Novske: Uvijek je moguće da otkaže signalizacija

10.09.2022 u 20:26

Bionic
Reading

Gostujući u središnjem dnevniku televizije RTL, član uprave HŽ Infrastrukture Darko Barišić istaknuo je da ne treba prejudicirati krivnju bilo koga za tragičnu nesreću kod Novske, već pričekati izvješće povjerenstva

U medijima su se, naime, tijekom dana mogle čuti brojne spekulacije, poput one koju su iznijeli iz sindikata strojovođa, koji tvrde da rasvjeta na izlaznim kolodvorima nije radila.

Dionica pruge oko Novske obnovljena je 2014. godine, te je opremljena modernim sustavom signalizacije. Barišić kaže kako je uvijek moguće da otkaže svjetlosna signalizacija. U takvim se situacijama dobiva signal od dežurnog skretničara, a takav je slučaj bio i jučer.

Željeznička nesreća iz zraka
  • Željeznička nesreća iz zraka
  • Željeznička nesreća iz zraka
  • Željeznička nesreća iz zraka
  • Željeznička nesreća iz zraka
  • Željeznička nesreća iz zraka
    +9
Željeznička nesreća iz zraka Izvor: Cropix / Autor: Cropix

Barišić je objasnio je da, kada se vlak pokvari, strojovođa u roku do 15 minuta može pogledati u čemu je problem, a ako ga može otkloniti nastavlja dalje vožnju. Ako ne može, javlja dalje prometniku koji daje pismene naloge.

'Koliko mi znamo, ova dionica je u dobrom stanju, po njoj vlak može voziti 160 kilometara na sat, no pošto je riječ o starijem vlaku, vozio je 120 kilometara na sat', rekao je.

Snimka željezničke nesreće iz zraka Izvor: Cropix / Autor: Cropix

Objasnio je i da su maknuli s oba kolodvora kontaktnu mrežu da može doći vlak koji je oteglio ostatak ispravnog vlaka prema Novskoj, te da će se nakon toga čistiti pruga, a već bi sutra mogli pristupiti obnavljanju.