Kult hrane u Srbiji i regiji ima važniju ulogu nego u drugim dijelovima Europe i zato je to područje važan pokretač rasta za Nestle, rekao je ravnatelj te prehrambene grupe za Srbiju i Crnu Goru Ansgar Bornemann i najavio pet milijuna eura ulaganja u modernizaciju tvornice u beogradskoj općini Surčinu
U intervjuu od nedjelje za srbijansku agenciju Beta Bornemann je rekao da će u 2012. te u iduće dvije godine više od 500 milijuna dinara biti uloženo u unaprijeđenje proizvodnih linija, zaštitu životne sredine i poslovni prostor Nestleove tvornice u Surčinu.
'U Srbiji i regiji njeguje se kult hrane i ona ima važniju ulogu nego u drugim djelovima Europe, zbog toga su Srbija i regija za Nestle, kao prehrambenu kompaniju, veoma važan pokretač rasta i poslovanja u Europi', ustvrdio je.
Krajem 2011. Nestle je preuzeo tvornicu začina i kulinarskih proizvoda beogradskog Centroproizvoda, a spreman je i na druga preuzimanja, rekao je Bornemann.
Sa 330 tisuća zaposlenih u 2011. Nestle je prihodom od prodaje zaradio 84 milijarde švicarskih franaka, a profit je iznosio 9,5 milijardi.