ZAPOSLENICI UPOZORAVAJU

Novi ravnatelj mora vratiti klijente i ugled Hini

23.08.2010 u 11:16

Bionic
Reading

Sindikat i zaposlenici novinske agencije Hina upozorili su da od novog ravnatelja agencije, koji bi trebao biti izabran uskoro, očekuju da ih izvede iz najdublje krize u kojoj se agencija našla u 20 godina postojanja

U priopćenju koje je danas poslano medijima, a koje potpisuju Sindikat novinara Hrvatske, podružnica Hina, Radničko vijeće Hine i Izvršni odbor Hrvatskog novinarskog društva, ogranak Hina, zaposlenici agencije pozivaju članove Upravnog vijeća Hine da pri skorašnjem izboru vode računa o tome da izaberu osobu koja može izvesti nacionalnu novinsku agenciju iz krize.

Također podsjećaju da je Hina prošle godine izgubila čitav niz velikih korisnika, među kojima su najvažniji novinski izdavači, a smanjen joj je i prihod iz državnog proračuna, zbog čega je poslovnu godinu završila sa 2,9 milijuna kuna gubitka, uz pad prihoda od šest milijuna kuna. Ove će godine, pak, poslovati s gubitkom od 4,7 milijuna kuna, uz daljnji pad prihoda za tri milijuna kuna.

'Zbog svega toga pred novim ravnateljem stoji obveza temeljitog restrukturiranja agencije, ali i vraćanje klijenata, utjecaja i ugleda na medijskom tržištu. Restrukturiranjem se prije svega moraju unaprijediti poslovne funkcije agencije, kako bi mogla na medijskom tržištu osigurati dostatne prihode za rad i razvoj', upozoravaju zaposlenici.

'Stoga smatramo da bi novi ravnatelj trebao dobro poznavati način poslovanja agencije, karakteristike i zahtjeve medijskog tržišta i imati iza sebe uspješne projekte te viziju razvoja Hine.

Upravno vijeće Hine bi pri izboru moralo voditi računa i o osobnim kvalitetama kandidata, potrebnim za poboljšanje kvalitete socijalnog dijaloga te obnovu dobrih poslovnih odnosa s izgubljenim korisnicima', navodi se u priopćenju.

Predstavnici sindikata, zaposlenici i ogranak HND-a u Hini stoga su pozvali Upravno vijeće da izbor novog ravnatelja provede na transparentan način i da javnosti omogući uvid u imena i programe kandidata, te da se predstavljanje kandidata i njihovih programa pred Upravnim vijećem provede javno.

'Zaposlenici Hine žele agenciju koja će biti ugledna i poslovno uspješna i biti uzor drugim agencijama u regiji, što može postići samo sposobno poslovodstvo koje ima viziju razvoja agencije, razvijene i dokazane poslovne sposobnosti i visoku razinu kulture dijaloga s poslovnim i socijalnim partnerima' zaključuje se na kraju priopćenja.