Hrvatska radiotelevizija će izbornu kampanju i svoje zakonske obveze povezane s kampanjom za europske izbore odraditi na Prvom programu Hrvatskog radija, na slabo gledanom HRT 4, na teletekstu i internetu
Pritom će poseban problem i urednicima i kandidatima jamačno predstavljati odredba 7 pravila koja kaže: 'U vrijeme izborne promidžbe HRT će posebno voditi računa da se u programu HRT-a, informativnim i drugim emisijama koje tematski nisu u svezi s izbornim radnjama izbornih sudionika, ali bi mogle utjecati na raspoloženje birača, poštuje načelo poštenja, nepristranosti i uravnoteženosti', otkriva Novi list
Ukratko, svi oni koji se nalaze na kandidacijskim listama u narednih 47 dana teško će se moći domoći ijednog drugog programa, ijedne druge HRT-ove emisije. Ili riječima PR stručnjaka Krešimira Macana: 'Čelnica ORaH-a Mirela Holy koja je i nositeljica liste ORaH za EU izbore, praktički je 47 dana za HRT 'mrtva' osim ako se ne oglasi u plaćenoj reklami.' Pravila su takva da svi kandidati moraju imati jednak tretman, a to onda znači kako se i opet neće ispuniti želja HRT-ovog uredničkog kadra da imaju sučeljavanja, i to onih za puk najzanimljivijih i najjačih kandidata.