Da konverzija igara s konzola na PC i nije toliko kompliciran posao kao što nas razvojni studiji često uvjeravaju, dokazuje i primjer Alan Wakea čija se PC verzija Remedyju isplatila za samo 48 sati
Razvoj Alan Wakea započeo je relativno davne 2004. godine, da bi se igra na tržištu napokon pojavila 2010. godine nakon vrlo neizvjesne produkcije. Iako je po najavi 2005. godine igra trebala biti PC ekskluziva, na tržištu se ipak pojavila kao Xbox 360 ekskluziva. Igra je odmah pokupila vrlo dobre kritike, zbog čega su je mnogi priželjkivali i na ostalim platformama. To se napokon dogodilo prošloga tjedna kada se igra pojavila na PC-u.
Ono što je vrlo interesantno je podatak da se konverzija igre na PC platformu Remedyju isplatila nakon samo 48 sati. Igra je odmah po izlasku zasjela i na prvo mjesto najprodavanijih naslova na Steamu.
'Razvoj i marketinške troškove isplatili smo u prvih 48 sati', izjavio je Aki Järvilehto iz Remedyja. 'Vrlo smo uzbuđeni zbog izlaska igre na PC platformi.'
Ovo samo pokazuje da su međuplatformske konverzije mnogo bezbolnije i jeftinije no što nas razvojni studiji i izdavačke kuće često uvjeravaju da jesu. Nadamo se da će to ponukati Remedy i Microsoft na portanje Alan Wake's American Nightmare koji će se na tržištu pojaviti još ovoga tjedna kao Xbox 360 ekskluziva.