Bezalkoholno piće istarskog župana Ivana Jakovčića i Jamnice, Gineta, osim u reklamnim spotovima, 'zavrtjelo se' i u predizbornoj kampanji
Naime, prema pisanju portala Regional express, brojni gradski službenici Grada Pule suočeni su s izvidima policije koji se rade zbog suncobrana s reklamom Ginete. Naime, temeljem anonimne prijave, policija provodi izvide kako bi se utvrdile okolnosti postavljanja reklamnih natpisa ugostitelja, odnosno provjerava se Odluka grada Pule o kriterijima za korištenje javnih površina namijenjenih za organiziranje ugostiteljskih terasa.
Iako je prijava anonimna, mnogi pretpostavljaju da dolazi iz redova političkih protivnika istarskog župana Ivana Jakovčića i aktualnog pulskog gradonačelnika i kandidata za još jedan mandat Borisa Miletića.
Podsjetimo, sredinom svibnja u Poreču, istarski župan Ivan Jakovčić predstavio je svoje osvježavajuće autohtono piće iz Istre kojim je krenuo u poduzetničke vode, no budući da mu je u tom biznisu partner Jamnica, koja je dio Agrokora, županu su politički oponenti zamjerali povezivanje s poslovnim carstvom Ivice Todorića.
Računalo se i s prihodom od pet do šest milijuna kuna u prvoj godini, a prema ugovoru tvrtka Juniperus, čija je upravljačka prava Jakovčić prenio na odvjetnički ured Alena Kalčića, odriče se prihoda u prve dvije godine u korist reinvestiranja u marketing.
'Grad Pula nema dokumenta koji bi definirao bilo kakvu takvu nemoralnu radnju, štoviše, imamo propisano da suncobrani trebaju biti jednobojni - bež ili bordo boje. Izbori su pred nama i to mogu protumačiti samo kao provokaciju. Policija će obaviti svoj dio posla profesionalno i vjerujem da će obznaniti kako nema ničeg što stoji u anonimnoj prijavi', izjavio je za tportal pulski gradonačelnik Boris Miletić.