Dvanaest milijuna i šesto tisuća eura bez PDV-a. Toliko Grad Zagreb procjenjuje da će kroz dvogodišnji okvirni sporazum morati izdvojiti za odvoz miješanog komunalnog, neopasnog, biootpada, ostatka s ulica te ostalog otpada od njegove mehaničke obrade na udaljenu, zasad nepoznatu lokaciju ili više njih, od kojih će neke biti i u inozemstvu
Iako Grad ne navodi je li riječ o otpadu koji će tek nastati ili o onom koji se razbacao po Jakuševcu nakon dvaju odrona, za koje se još utvrđuju razlozi pa ni sanacija ne može početi, nedvojbeno je da se velike količine smeća planiraju nekamo odvesti.
Naime trenutno je u tijeku savjetovanje sa zainteresiranim poslovnim subjektima za uslugu prijevoza s vozačem podijeljenog u četiri grupe.
U prvoj, za koju se planira izdvojiti najviše 8,6 milijuna eura bez PDV-a, traži se prijevoz tegljačem s poluprikolicom volumena tovarnog prostora minimalno 80 kubnih metara. U drugoj bi se prijevoz obavljao tegljačem s kiperskom poluprikolicom volumena tovarnog prostora minimalno 50 kubnih metara, a za to je predviđeno 1,57 milijuna eura bez PDV-a.
Isti iznos planiran je i u trećoj grupi za prijevoz roll kiperom s prikolicom spremnika volumena minimalno 28 kubnih metara. U svakoj od ovih grupa predviđeno je devet udaljenosti za koje će prijevoznici morati dati ponudu, a kreću se do 49 i preko 400 kilometara.
Za četvrtu grupu predviđeno je 787,5 tisuća eura bez PDV-a, ali nije precizirano kakav se prijevoz traži. Tek je navedeno da se radi o odvozu otpada u inozemstvo. I u ovom slučaju ponuđači će morati dostaviti ponude za devet udaljenosti. U prvoj grupi za sve udaljenosti predviđen je odvoz 12.400 tona smeća, a u tri preostale u svakoj po 20.600 tona.
Utovar rasutog smeća i vaganje osigurao bi Grad na Jakuševcu. Nakon što za koji dan završi savjetovanje može se očekivati da raspiše javnu nabavu, nakon čega bi trebalo biti poznato tko je dobio posao prijevoza.