Rani podaci ukazuju da PS4, zasad, bolje prolazi kod potrošača
Prema ranim podacima većih online trgovina u Sjedinjenim Američkim Državama potrošači radije naručuju Sonyjevu next-gen konzolu. Naime, na svake tri PlayStation 4 prednarudžbe Microsoftova uzdanica zabilježila je samo dvije.
Ovi podaci obuhvaćaju period od 10. do 12. lipnja te nipošto ne mogu biti indikator budućih događaja, no ovo bi moglo značiti da je Sony tokom svoje E3 prezentacije ostavio bolji dojam od Microsofta. Treba se uzeti u obzir činjenica da su ti podaci iz SAD-a, tržišta gdje je Xbox360 proteklih 27 mjeseci najprodavanija konzola.
Prenarudžbama Xboxa One sigurno je naštetio i sav negativan publicitet koji je uslijedio nakon predstavljanja konzole i njezinih mnogih restrikcija i upitnih opcija.
U anketi koju je proveo IGN na svojoj stranici na korisnike je daleko veći dojam ostavila Sonyjeva konferencija. Na pitanje 'Tko prema vašem mišljenju pobjeđuje na E3-u' od 280 tisuća glasača čak 81% odgovorilo je za Sony, 12% za Microsoft dok je preostalih 7% dobio Nintendo.
I dok Sony zadovoljno trlja ruke, potpredsjednik Microsoft Games studija Phil Spencer smiruje potrošače i njihovu zabrinutost oko novih karakteristika Xboxa One kao što su obavezne online provjere i naizgled neprijateljski stav prema korištenim igrama. 'Ovo nije utrka, konzola izlazi tek studenom, imamo još mnogo toga za podijeliti s vama.'
Podsjetimo, na E3-u su oba tabora najavila i cijene next-gen konzola, tako će PlayStation 4 stajati 399$ dok će cijena Xboxa One biti 100$ veća, 499$.