RECEIVER

Pucačina koja mijenja sve što ste mislili o FPS-ovima

20.06.2012 u 11:12

Bionic
Reading

Kreativne i neobične stvari ponekad i ne dolaze iz velikih firmi

Što treba napraviti kako bi FPS-ovi postali zanimljivi? Zar je za svaku novu igru postala konstanta grafički nadjačati prijašnju? Ili su developeri jednostavno odlučili ići lakšim putem i svakih par mjeseci igračima davati igre koje imaju za trećinu više poligona i za petinu manje gameplaya. Autori neobičnog naslova Overgrowth pod imenom Wolfire napravili su nemoguće te u tjedan dana razvili igru koju mnogi veliki developeri nisu mogli već desetljećima. A to je FPS koji je u svojim temeljima jednostavno - drukčiji. 

 

 

Prohod kroz Receiverove mehanike

Interesantna stvar vezana uz Receiver je način na koji igrač vrši interakciju s njime. Za početak, HUD ne postoji, već je zamijenjen kompleksnom interakcijom igrača i njegova oružja. Kao drugo, zdravlje u osnovnom obliku ne postoji, već doslovce umirete ako vas u vitalni dio tijela pogodi i jedan jedini metak. Kao treće, igra vas svaki put kada uspijete poginuti baca u drukčije aranžirani svijet. Ovo igri daje jedinstven osjećaj te u principu ponovno izumljuje pucačinu iz prvog lica. Ono što zapravo nas fascinira kod toga je da je Wolfire ovu igru napravio u tjedan dana kao dio natjecanja u izradi FPS-ova. Zbog čega velike korporacije ne mogu napraviti nešto makar slično u desecima godina koliko iznjedruju desetke generičkih vojnih šutera? Nije nam jasno, iskreno.

 

Napeto... :)

Oni koje ova igra zainteresira mogu posjetiti autorovu stranicu te je kupiti za 25 kuna. Ako ste kojim slučajem vlasnik 'zec-samuraj ekstravagance' Overgrowth, Reciever možete skinuti besplatno. Vjerujte nam, za cijenu jedne naručene pizze isplati se svjedočiti koliko kreativan FPS zapravo može biti.