Jedan australski developer odlučio je roguelike igre učiniti još težima
U slučaju da vam Dark Souls 2 nije bio dovoljno težak, na repertoar dolazi prekrasno dizajnirani izometrijski RPG pod imenom Perish. Makar je u ranom stadiju razvoja, objavljeno je nekoliko bitnih detalja koje će ga učiniti privlačnim mazohis...bože mene...hardcore igračima. Perish, naime, ima kompleksan sustav borbe, te svima omraženi permadeath, odnosno konačnu smrt. Ovo također znači da se, kako bi bio zanimljiv igračima koji su upravo krepali, napravljen proceduralno. Drugim riječima, igra je drukčija svaki put kada ju pokrenete. Perish također ima prekrasnu minimalističku grafiku, te ga razvija samostalni developer Anthony Richard iz Brisbanea.
Naslov je trenutno u stadiju javnog financiranja preko Indiegogoa, rađen je u Unityu, te dolazi na PC, Mac i Linux. Ne znamo za vas, ali nama igra izgleda predobro i jedva ju čekamo isprobati...kada konačno izađe, tojest. Jer realno, mislim da se nismo dovoljno iživcirali igrajući Dark Souls 2.