Oglašivačka inovacija Davora Dominikovića i Vlade Šole mogla bi RTL televiziju skupo stajati jer ocijeni li Vijeće za elektroničke medije da su reklamnim bedževima prekršili zakon i bude li jednako razmišljao prekršajni sudac, televizija bi mogla biti kažnjena s milijun kuna
No, to je tek teorija, a praksa kaže da prekršajni sudovi dosad nijednom nisu presudili u korist Vijeća, pa na RTL-u mogu mirno spavati, piše Poslovni dnevnik. Ipak, komentatorski dvojac uveo je presedan u hrvatsko televizijsko oglašavanje lijepeći na svoje košulje u izravnom prijenosu nimalo atraktivne bedževe reklamirajući čips i prašak za rublje (Dominiković) te sportsku kladionicu (Šola).
Poslovni dnevnik neslužbeno doznaje da na RTL-u smatraju da je riječ o uobičajenoj praksi na inozemnim televizijama da sportaši u javnim nastupima ističu svoje sponzore s kojima su ugovorno vezani. Tvrde da reklame na prsima njihovih komentatora nemaju veze s RTL-om, nego su oni tražili da im se ugovorom dopusti takva mogućnost, što je i učinjeno.
Brendovi istaknuti na bedževima nisu među službenim sponzorima Hrvatskog rukometnog saveza ni RTL-ova prijenosa.
'Održat ćemo sjednicu Vijeća za elektroničke medije o zakonitosti isticanja reklamnih bedževa na ekranu, jer o tome imamo određenih dilema', kazao je za Poslovni Zdravko Kedžo, predsjednik Vijeća.
Ako utvrdi da je riječ o prikrivenom oglašavanju, Vijeće će podnijeti prekršajnu prijavu i tražiti najstrožu novčanu kaznu, koja iznosi milijun kuna.