Rim

Ryse: Son of Rome

01.10.2013 u 13:53

Bionic
Reading

Iz radionice Cryteka dolazi nam nova akcijska avantura

Ryse: Son of Rome najavljen je tijekom E3 sajma 2011. godine kao ekskluziva za Xbox One. Najavljena je i upotreba Kinecta, no kasnije je njegova uloga znatno umanjena – jedino za što će se Kinect koristiti je glasovno izdavanje naredbi.

Priča Rysea prati rimskog generala Mariusa Titusa koji je kao mlad čovjek svjedočio ubojstvu svoje cijele obitelji od strane barbara. Marius s vojskom odlazi u Britaniju u potragu za osvetom. Marius mora postati vođa i branitelj Rimskog Carstva dok istovremeno traži mjesta za osvetu.

 

 

Marius Titus je mladi rimski vojnik sa snažnim osjećajem dužnosti te je u potpunosti posvećen idealima Rima. Mladi vojnik u početku je bio željan boriti se protiv neprijatelja Rima i širiti Carstvo, no ubrzo shvaća da je Rim u većoj opasnosti od unutarnjih neprijatelja te je odlučan osloboditi Rim od njegove prave prijetnje.

Borba Rysea fokusirana je na 'ritmu i fluidnosti'. 'Fluidnost nam jer vrlo važna. Željeli smo da igrač namjesti protivnike i samo 'prođe kroz' njih s vrlo malo zaustavljanja' rekli su viši producent Brian Chambers i direktor Patrick Esteves.

Pravovremeno korištenje napada krucijalno je za preživljavanje. Za svako odgurivanje, odbijanje, obranu i egzekuciju koju uspješno obavite, Marius će se brže približavati neprijateljima te će ih ubijati mnogo brže. Nema zacrtanih comboa koje morate ispuniti, već su vam svi pokreti dostupni u bilo koje vrijeme, tako da možete biti ekstra kreativni sa širenjem kaosa među neprijateljskim redovima. Neke kombinacije ubijat će neprijatelje brže dok će vas neoprezne koštati života.

 

 

Crytek je namjerno izbjegavao linearne scenarije gdje vas neprijatelji napadaju jedan po jedan. Umjesto toga, u Ryseu oni će surađivati, planirati, okruživati vas i napadati iz svakog ugla. Svakog neprijatelja ćete morati dokrajčiti, a Ryse ima više od 100 završnih pokreta. Ti pokreti se moraju izvesti u određenom vremenskom prozoru, a ukoliko ih uspješno izvedete bit ćete i prikladno nagrađeni. Uspješnom egzekucijom dobivate perkove kojima možete pojačati jedan od Mariusovih atributa – fokus omogućava da ošamutite neprijatelje i malo usporite vrijeme, 'damage' utječe na jačinu vaših udaraca, stavljanje bodova u XP povećat će dobiveno iskustvo od svakog ubijenog vojnika da će bodovi stavljeni u zdravlje blago povećati regenaraciju. Treba spomenuti da je borba u Ryseu iznimno nasilna.

Ryse: Son of Rome imat će i multiplayer komponentu. Kooperativni multiplayer je u biti arena u kojoj morate preživjeti što je duže moguće. U nasumično generiranom okolišu dolazit će horde neprijatelja čije napade morate, naravno, preživjeti. Koristeći besplatnu Smartglass aplikaciju igrači će moći dizajnirati vlastite izazove.

 

 

Sistem napredovanja u kooperativnom multiplayeru vrti se oko kustomizacije vašeg lika i nadograđivanja oklopa koji su mogući na pet razina. Igrači će morati proći kroz svaku razinu, skupljajući dovoljno iskustva da otključaju 'booster' pakete koji sadrže 'in-game upgradeove'. Jednom kad dostignu novu razinu, igrači će moći kupiti 'booster' paket sa zlatom iz igre, koje dobivate borbom, ili sa stvarnim novcima. Na sreću, neće biti moguće 'kupiti' cijelu razinu, već će igrači morati odigrati sve da bi bili u mogućnosti kupiti 'booster' paket. Igrači koji kupe 'booster' pakete stvarnim novcima 'malo brže' će skupljati opremu od ostalih. Ono što ti paketi sadrže može biti brončane, srebrne ili zlatne kvalitete što znači da može biti totalno beskorisno ili pak iznimno rijetko. Prema riječima Cryteka, mikrotransakcije neće narušavati igru ostalim igračima te neće pružati prednost ni u kojem pogledu.

 

 





Ryse: Son of Rome koristit će četvrtu generaciju CryENGINE-a. Ryse razvije Crytek, a izdaje Microsoft. Igra će izaći samo na Xboxu One, a datum lansiranja Rysea je 22. studeni.