BUĐENJE IZ MRTVIH

Sleeping Dogs

21.02.2012 u 13:59

Bionic
Reading

Naslov koji se prvotno trebao zvati True Crime: Hong Kong silom prilika je preimenovan u Sleeping Dogs, a sve detalje o ovoj zanimljivoj akcijskoj igri možete saznati u današnjoj najavi

Ljubitelji akcijskih igara mogli bi doći na svoje kada se negdje na ljeto pojavi naslov imena Sleeping Dogs koji obiluje mnoštvom akcijskih sekvenci i nabrijanom atmosferom. Zanimljivost vezana za ovaj naslov je ta što je projekt umalo propao odnosno bio otkazan od strane izdavača. Igra se prvotno zvala True Crime: Hong Kong, ali je naslov u međuvremenu promijenjen u Sleeping Dogs. Igru je pod prvotnim nazivom trebala izdati izdavačka kuća Activision koja ju je u kolovozu prošle godine odbacila pod izlikom kako se igra neće dobro prodavati te kako neće opravdati velik budžet koji je za nju izdvojen. Tada u igru ulazi izdavačka kuća Square Enix koja otkupljuje prava na igru, ali ne i na njezin naziv, te nastavlja produkciju pod novim imenom, Sleeping Dogs. Tako je ovaj naslov u posljednji tren spašen od propasti, dobivši novu priliku da se pokaže pred igračima i kritičarima.

Bez ikakve grižnje savjesti možemo reći kako je ovaj naslov još jedan u nizu Grand Theft Auto wannabea, ali to i nije toliko bitno. Bitno je to da je pri razvoju ove igre uloženo mnogo truda kako bi se stvorilo nešto posebno, bar prema riječima ljudi iz programerskog studija United Front Games koji rade na naslovu. Igrina priča prati prikrivenog policijskog službenika koji se infiltrirao u jednu kinesku bandu koja nije baš gostoljubiva prema novopridošlicama. Igra je napravljena i složena po principu misija pa će tako sve primarne misije pratiti igrinu priču. Osim primarnih, kako to obično i biva, postoje i sekundarni te tercijarni setovi misija koji neće samo produžiti njezin vijek trajanja već ćete pomoću njih moći zarađivati dodatne novce, slavu i iskustvo. I baš kao u sličnim igrama ovakvog tipa, Sleeping Dogs možete igrati kako vas je volja.

Jedna od igrinih najjačih strana je njezin dinamičan sistem borbe. Borba u sandbox igrama je uglavnom prilično standardna bez velikih odstupanja ili iznenađenja, što otprilike znači da imate jedan gumb za udarac šakom, jedan za udarac nogom te jedan za bacanje protivnika ili blokadu. Borba u naslovu Sleeping Dogs je po tom pitanju bitno drugačija od svojih srodnika. U njoj borba više nalikuje onoj iz Batman: Arkham Citya, što znači da je vrlo jednostavna, a opet izrazito intuitivna i zabavna. Udarci nogom, šakom, blokovi i bacanje izvode se vrlo jednostavno, što je u neku ruku pravo osvježenje u ovom žanru. Programeri su se očito ugledali na još neke popularne naslove pa je tako u igru ubačen element trčanja i penjanja po okolnim zidovima, ogradama i rukohvatima, što jako podsjeća na pentranje kakvo smo imali prilike iskusiti u naslovu Assassin's Creed. Dobro, možda nije baš na toj razini interaktivnosti, ali je u svakom slučaju dobrodošao element.

Sleeping Dogs trebao bi se pojaviti negdje na ljeto ove godine za konzole i osobno računalo. Iako je igra još u razvojnoj fazi, moramo priznati kako nam se ista dosta svidjela te jedva čekamo ljeto kada ćemo ju s guštom i zaigrati. 

Sleeping Dogs trailer