Cure detalji istrage jedne od najstrašnijih željezničkih nesreća u hrvatskoj povijesti u kojoj su poginule tri osobe. Dopredsjednik Sindikata strojovođa za RTL je ustvrdio da signalizacija na cijeloj dionici pruge od Okučana do mjesta sudara nije bila ispravna
'Mogu potvrditi da imamo čvrste, neoborive, provjerene i lako provjerljive dokaze da signalizacija između kolodvora Okučani i mjesta udara putničkog u teretni vlak nije radila! Nije bila u funkciji i nikako nije mogla strojovođi pružati prave informacije po kojima bi on sukladno propisanim procedurama donosio odluke o vožnji i prometu vlaka. Također, dokazi upućuju na to da je u trenutku opreme vlaka iz kolodvora Okučani ta signalizacija već tada bila nefunkcionalna i nije radila', rekao je Dalibor Petrović, dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske za RTL.
Dokaze će, tvrde, pokazati u ponedjeljak na press konferenciji. Iz HŽ Infrastrukture, koja je jučer tvrdila da je signalizacija bila ispravna, uzvratili su da je istraga u tijeku te da će detalje objaviti policija kroz najviše 10 dana.
Podsjetimo, u petak oko 21.30 kod mjesta Rajić u blizini Novske došlo je do tragične nesreće u kojoj je poginulo tri, a ozlijeđeno 12 osoba. Sisačko-moslavačka policija oglasila se tijekom nedjelje priopćenjem u kojem su otkrili još neke detalje strašne nesreće, no razlog zašto se putnički vlak zabio u teretni koji je stajao na pruzi i dalje ostaje nepoznat.