Japanski div, čini se, ozbiljno razmišlja o iskorištavanju novog uzbudljivog Free to Play poslovnog modela
Sjećate se dana kada su velike firme sa podsmjehom komentirale kako F2P model funkcionira samo u rijetkim slučajevima, te kako ga se ne isplati koristiti? Pa, Sony je hrabro okrenuo ploču s novim uzbudljivim FPSom koji koristi upravo taj čuveni "igraj besplatno, plati kasnije" pristup. igra nosi ime Bullet Run i radi se o multiplayer pucačini namjenjenoj fanovima Running Mana (ili po naški Trkača), čuvenog filma sa A. Schwarzeneggerom. U igri ubijate druge igrače kako biste dobivali popularnost u "live" emisiji, sakupljali novce i kupovali si nove krpice i igračke.
Mikro transakcije trebale bi biti usmjerene prema upravo toj opremi, s time da bi se ista mogla kupovati i pomoću valute koju dobivate pobjeđivanjem mečeva. Zvuči dosta generično, no uvjereni smo kako multinacionalni tim koji radi na toj igri (pod imenom ACONY games, poznat po Desert Combat modu za Battlefield) jako dobro zna što radi. Više informacija o igri dobiti ćemo na ovogodišnjem E3u, a do tada nam preostaje pročitati zanimljiv intervju sa timom, kao i beskonačno pregledavati teaser trailer.