Hrvatska tvrtka TWB iz Gradeca, pored već poznatih društvenih igara poput Čovječe, ne ljuti se ili Rizika, već četiri godine pravi i prodaje igru pod nazivom 'Oluja 1995.'. Igra koja je u Hrvatskoj stekla brojne poklonike za cilj ima 'osvajanje Kninske krajine', piše srpski portal Blic
Kako piše srpski portal Blic, na velikoj tabli društvene igre 'Oluja 1995.' iscrtan je teritorij Kninske krajine, s naznačenim gradovima, teritorijem i neprijateljskim snagama. Strategija je slična onoj koja se primjenjuje u društvenoj igri Riziko.
Četiri igrača pokušavaju osvojiti Knin, a svoj pohod počinju od Vukovara koji je označen kao startna pozicija. Grad Knin obilježen je kao cilj. Ako igrač stane na protivničko polje, izbacuje se iz igre. Na mjestima gdje je prolazila hrvatska vojska nacrtani su tenkovi, neprijateljski vojnici, ali i hrvatski vojnici koji su prikazani kao 'veći, jači i opasniji od neprijateljskih', piše Blic
Autor igre Josip Brnić svoj je patent objasnio kao želju da djecu u Hrvatskoj podsjeti na Domovinski rat. Slično obrazloženje dano je i na web-stranici TWB-a, gdje se, između ostalog, navodi da je ideja da preko društvenih i obrazovnih igara koje obrađuju teme o Hrvatskoj, oni koji ih igraju nešto i nauče.
Igra 'Oluja 1995.' navedena je kao primjer nečega čime bi se trebalo 'ponositi i nikada ne zaboraviti'.
Osim 'Oluje', TWB nudi još nekoliko igara s hrvatskom tematikom, poput 'Lijepom Našom', 'Upoznaj Zagreb' ili 'Jadranskom obalom'.