Nakon izlaska odličnog BioWare-ovog Dragon Age: Origins-a i osmjeha kojeg je igra izmamila na usta svih ljubitelja RPG žanra, iz tog vrlo 'plodnog' studija uskoro nam stiže nova poslastica.
Ovog puta BioWare u suradnji s LucasArts studijom priprema MMO epskih proporcija ("proporcija", Bruno, sram te bilo! op. ur.). Hoće li taj naslov moći natjerati milijune igrača World Of Warcraft-a da isprobaju nešto novo i malo drugačije? Do odgovora na to pitanje morati ćemo se još malo strpiti, ali njegovi tvorci zasigurno ne bi imali ništa protiv takvog scenarija. Star Wars: The Old Republic po radnji bi trebao biti smješten negdje oko tri stotine godina iza događaja iz KOTOR-a (misliš, Kotor Varoša?, op.ur.) i oko tri tisuće godina prije događaja iz Star Wars filmova.
E pa krenimo u upoznavanje sa glavnom pričom. Krhko primirje koje je bilo postignuto između dvije strane uskoro popuca po šavovima, nedugo kako krenete upoznavati igru. Rat između 'The Old Republica' i 'Carstva Sitha' samo je kičma glavne priče. Na koji će način priča biti ispričana ovisi isključivo o klasi vašeg junaka kojeg izaberete.
U igri će postojati sveukupno osam klasa koje će vam stajati na raspolaganju. Boje Republike braniti će Jedi Knight, Smuggler, Trooper i Jedi Consular dok će Carstvo Sitha predstavljati Sith Warrior, Imperial Agent, Bounty Hunter i Sith Inquisitor. Svaka klasa, neovisno na čijoj ste strani ima neke svoje specifičnosti odnosno svoje prednosti i mane. Oružja i posebne moći svake klase priča su za sebe, ali ne možemo ne spomenuti neizostavni lightsaber i Force choke (točno, ne možemo, op. ur.).
Koliko je 'The Old Republic' ogroman projekt govori i podatak da će svi dijalozi u igri (neovisno koju klasu izaberete) biti popraćeni zvukom, odnosno svaki razgovor će biti doslovno izgovoren, što je pomalo nevjerojatna činjenica. Svi elementi igre; od priče, gameplaya pa do masovnih dijaloga i cut animacija, ukazuju kako bi ovo trebao biti najveći i najbolji MMO/RPG do sada. Koliko god se trudili otkriti nekakve slučajno načinjene propuste ili dobro skrivene nedostatke; 'Uzalud vam trud svirači' kako bi rekli 'Prljavci' u jednoj svojoj pjesmi. I stvarno, imali su pravo... Eto, pročitali ste najavu, a sada uživajte u videima. U prvom ćete vidjeti gomilu gameplaya, a u drugome interview sa jednim od kreatora igre koji je objasnio kako je kreiran legendarni Coruscant!