PRAVA POTROŠAČA

Što je iznenadilo Borka Perića?

26.03.2015 u 10:37

Bionic
Reading

Zagreb, 25.ožujka 2015. - Zanimljiv skeč s Borkom Perićem odvijao se u zagrebačkoj Emmezeti. Dok je, ležeći na kauču, obavljao kupovinu putem interneta dogodilo se nešto neočekivano, a što je privuklo pažnju kupaca u trgovini i oko nje.

Što je iznenadilo Borka i kako je situacija riješena možete pogledati u ovom videu.

Skeč je dio informativne kampanje Europske komisije "Potrošači, upoznajte svoja prava!" koju je Europska komisija pokrenula u listopadu 2014. Online kupovina je jedna od tri glavne teme u kampanji.

U kampanji sudjeluju trgovački lanci City Center One, Lidl, Konzum i Emmezeta kako bi osvijestili hrvatske potrošače o njhovim pravima. Emmezeta, koja pruža uslugu online trgovine, posebno će doprinijeti informiranju potrošača o njihovim pravima prilikom kupovine putem interneta distribuiranjem letaka na svojim prodajnim mjestima.

Istraživanje Eurobarometra koje je objavljeno prilikom pokretanja kampanje pokazalo je kako je gotovo polovica sudionika istraživanja (49 posto) kupila nešto putem interneta u protekle dvije godine, 10 posto imalo je problem prilikom kupovine na internetu, a preko 50 posto potrošača nije upoznato s time koja su njihova prava u slučaju kada nisu zadovoljni nečim što su naručili putem interneta.

Svrha ovog performansa bila je privući pažnju potrošača kako bi bili upoznati s pravom da se mogu predomisliti i vratiti proizvod koji su kupili putem interneta unutar 14 dana. Više informacija o pravima potrošača prilikom kupovine na internetu možete pronaći na poveznici na brošuru: Možete se predomisliti o kupovini u roku od 14 dana!

Trebate li savjet? Nazovite potrošački info telefon 072 414 414 ili posjetite web stranicu kampanje www.prava-potrosaca.hr. Samo poznavanjem svojih potrošačkih prava ih možete i ostvariti.

Za više informacija možete kontaktirati:
Ana Tkalec Barić, Dialog komunikacije, tel.: 01/4557 221,
email: ana.tkalec@dialog-komunikacije.hr