WEEKEND MEDIA FESTIVAL

Što se krije iza imena 'kreativni evangelist'?

01.09.2016 u 16:49

Bionic
Reading

Stara tvornica duhana u Rovinju od 22. do 25. rujna u sklopu 9. po redu Weekend Media Festivala postaje poprište kreativnih ideja i zanimljivih predavača, a ime koje će definitivno odjeknuti ove godine je Jeremy Tai Abbett. Radi se, naime, o kreativcu i inovatoru koji surađuje s niz uspješnih kompanija kao što su Adidas, Zalando, Saatchi & Saatchi, a može se pohvaliti i da je suradnik Googlea

Svoju karijeru Abbett je započeo kao osnivač i direktor dizajna odgovornog za branding i korisničko iskustvo mobilnog start-upaStuffle koji je zbog njegova truda dobio Webby, Lead i Lovie nagradu, a na kraju ga je Apple prepoznao kao jednu od najboljih aplikacija 2012. godine.

Od 1996. Abbett radi kao suosnivač tvrtke Fork Unstable Media koja je surađivala s velikim imenima poput Beiersdorf AG-a Lufthanse i Daimlera te s magazinom Wired Magazine. Također, suosnivač je multidisciplinarnog studija Truth Dare Double Dare koji već 16 godina djeluje kao savjetnik za kulturalne institucije poput Carnegie Halla i Guggenheima, a ujedno je i savjetnik za brendove poput BMW-a, Adobea i Gruner + Jahra.

Abbettov kreativni razvoj imao je zanimljivu putanju; s Fork Unstable Medijom radio je na trima projektima koje je otkupio Muzej moderne umjetnosti u San Franciscu, a danas je jedan od postdiplomskih osnivača Interaction Design Ivrea. Ono što ovom kreativcu predstavlja stalni izazov je sponzoriranje i mentoriranje start-upova i radionica.

S motom 'Činiti stvari opipljivima' već tri godine radi za Google gdje podučava druge kako razviti inovacijske vještine te ujedno održava i radionice koje se fokusiraju na kreativni proces. Svojim odlikama kreativnog vođe istaknuo se upravo zbog svog posebnog pristupa tehnologiji za koju smatra da je neodvojiva od kreativnosti.

Ne čudi, stoga, da ga se naziva 'kreativnim evangelistom' jer intenzivno radi na građenju kritične mase koja pruža podršku određenim tehnologijama. To konkretno znači da promovira korištenje određenog proizvoda ili tehnologije kroz razgovore, članke, blogove ili snimljene demonstracije.

Sudeći prema količini projekata, Jeremy Tai Abbett svoju karijeru još uvijek uspješno usmjerava uzlaznom putanjom, a njegovu impresivnom iskustvu i svježim idejama posjetitelji će moći svjedočiti na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu, najvećem komunikacijskom festivalu u jugoistočnoj Europi koji se organizira pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe