Buzz

Sudnji Dan na Sudnji dan

05.12.2012 u 13:00

Bionic
Reading

'Pit će se, pušiti i jesti masna hrana', obećavaju organizatori nezavisnog festivala kreativnih komunikacija Sudnji Dan čije se finale, nimalo slučajno, održava na dan kraja civilizacije 21. prosinca u 21 sat u zagrebačkoj Džamiji na Trgu žrtava fašizma.

Najboljim dizajnerima, copywriterima, redateljima, glumcima, ilustratorima i ostalim ključnim igračima zaslužnim za ovogodišnju kreativnu produkciju bit će dodijeljeno ordenje Sudnjeg Dana kao motivacija i mjerilo za stvaranje što originalnijih radova. 

O tome što jest i što nas čeka na Sudnjem Danu razgovarali smo s Marom Pitarevićem, članom Kulturne ofenzive, udruge koja stoji iza organizacije festivala.

U koliko kategorija se dodijeljuju nagrade i jeste li uveli neke novitete u ovo, treće po redu, izdanje Sudnjeg Dana?

Nagrade dodjeljujemo u ukupno 11 kategorija i dvije, nazovimo to, ekstra kategorije - Kreativac godine i Suradnik godine kojeg bira žiri sastavljen od predstavnika klijenata. Što se noviteta tiče, ove će godine Mlada nada, najuspješniji student, kao nagradu osvojiti mini kampanju koju im osigurava tvrtka B1 plakati. Tako će u ova nesretna, krizna vremena dobiti priliku da promovira svoj rad i izreklamira svoja umijeća.

Tko bira najbolje?

Veliki žiri sastavljen je od dvjestotinjak kreativaca i tridesetak predstavnika klijenata.

Uspjeli ste složiti najveći žiri u državi.

Kreativci koje smo pozvali uoči prvog festivala dobili su mogućnost kandidirati po još troje članova, pa nas se s vremenom skupio toliki broj. Meni je to jako drago.

Koliko je radova prijavljeno ove godine?

Prijavljeno je negdje oko 550 radova što je i meni veliko iznenađenje s obzirom na to da je ipak riječ o još jednoj kriznoj godini koja je smanjila kreativnu produkciju.

Da li je zbog toga podbacila i kvaliteta?

Lagao bih kad bi rekao da su apsolutno svi radovi genijalni, ali mi je drago što se u svakoj kategoriji može pronaći zaista lijepih projekata.

Sudnji Dan je specifičan i po tome što od kreativaca ne tražite nikakve kotizacije. Sve je besplatno. To je sjajno, ali, da li je održivo?

To je sasvim održivo, ali se time treba i baviti. Iako su iza organizacije sati i sati posla, ne planiramo u nekom trenutku početi naplaćivati sudjelovanje. Sudnji Dan se ne predaje! :)

Tko je osim vas posvetio vrijeme za realizaciju Sudnjeg Dana?

Iza Kulturne ofenzive, kao organizatora, ove godine sa mnom stoje Andrea Mišura Žuvela i Alan Bahorić, za vizualni identitet zaslužan je studio Šesnić&Turković, event nam radi Katapult promocija, a iza internet stranice stoji Nivas.