Jedan od najboljih RTS naslova za osobno računalo pao je u ruke ekipi programera iz Square Enixa. Hoće li tvorci slavnog Final Fantasyja opravdati svoj ugled, ostaje nam vidjeti
Ovaj podatak stvarno nije šala. Proizvodnju vrlo uspješnogSupreme Commandera na sebe je preuzela japanska programerska kuća Square Enix,poznata po svojim hitovima poput već spomenutog Final Fantasyja, Dragon Questa,Tomb Raidera i Hitmana. Iza podužeg niza vrlo uspješnih naslova, svi se nadajuda će se pridodati i Supreme Commander 2. Ili možda neće? Imaju li fanovi ovogpopularnog RTS-a razloga za brigu ili mogu mirno čekati ožujak, kada bi senaslov trebao pojaviti? Naravno, verzija za osobno računalo je primarna uodnosu na konzole, a naslov će se biti izdan i za sve vlasnike Microsoftovekonzole.
U drugom nastavku Supreme Commandera, i to za njegovu singleplayer kampanju, mnogo se truda posvetilo samoj priči. Gameplay je ostao više manjenepromijenjen jer su producenti igre s tim aspektom bili i više negozadovoljni. Upravo zbog kvalitetnije i bolje razrađene priče, povjerenje jedobila ta japanska programerska kuća nadaleko poznata po vrhunski režiranimzapletima. Sa zadovoljstvom možemo ustvrditi da će se prerenderiraneanimacije, koje će dodatno pojašnjavati priču, pojavljivati na početku i tijekomsamog gameplaya, kako bi nam dodatno pojačao doživljaj i napetost tijekomodigravanja misija.
Što se samog gameplaya tiče, ovaj put je naglasak višestavljen na razne mikro prilagodbe koje su uvedene nauštrb generičkogrukovođenja. Cijena pojedinih jedinica je snižena, tako da će vam više prostoraostati za isprobavanje novih 'eksperimentalnih' jedinica, gdje postoji mnoštvotoga dodatnoga što treba otključati. Igra je sama po sebi prilično kompleksna, konstantno morate paziti na prijetnje koje dolaze kako s kopna, tako i iz vodei zraka. Nadalje, morate imati na umu da igra funkcionira po principu 'kamen,škare, papir', što znači da svaka jedinica ima svoje prednosti i nedostatke.
Pojedinačne misije su kvalitetno i dosta fluidnonapravljene, što naravno ovisi o tome kakvu mapu i težinu protivnika odaberete.Svaka mapa zahtijeva od igrača individualan pristup taktici i načinu razmišljanja.Vrlo popularni i za ovakve naslove neizostavni multyplayer trebao bi bitiprava adrenalinska bomba. Treba naglasiti da će multyplayer mod u igri bitiu potpunosti integriran sa sve popularnijim Steamom. Kao nedostatak bismo moglinavesti nemogućnost izrade vlastitih mapa, što je svakako dosta veliki hendikepza nekoga tko voli igru iscijediti do srži.
Onaj tko je igrao prošli nastavak, zna da je za ugodno igranjebez trzanja trebao ni manje ni više nego pravu mrcinu od PC-ja. U SupremeCommanderu 2, prema riječima programera, to ne bi trebao biti slučaj. Zbog punobolje optimizacije igrinog engina, igra bi se trebala vrtjeti na sasvimprosječnim računalima za današnje vrijeme. Zbog svega toga, grafika bi trebalabiti s nešto manje poligona kako bi zadržao stabilan broj sličica u sekundi.
Teško je o kvaliteti Supreme Commander donositi nekakve konkretnezaključke. Igra ima potencijala ako znamo tko se primio same izrade ikada znamo da nas čeka luda i nabrijana makljaža. S druge strane, pitanje jehoće li se igra svidjeti široj publici jer, po onome što smo dosad vidjeli,Supreme Commander se ni po čemu ne izdvaja od čistog prosjeka za ovaj žanr.