Plan 21 Kukuriku koalicije već je u prva tri dana izazvao velik interes na internetu – postavljeno je čak 850 pitanja vezano uz program, a i ostale brojke vrijedne su spomena
Koordinirana internetska akcija Kukuriku koalicije, prve stranke koja je krenula s kampanjom na internetu, predstavila službene stranice, otvaranje profila na društvenim mrežama, Facebooku i Twitteru, i samim tim, direktnu komunikaciju s korisnicima, prošla je i prolazi i više nego dobro. Dovoljno je baciti pogled na Twitter i vidjeti kako korisnici ne čekaju ni časka - pitanja dolaze jedno za drugim, baš kao i odgovori, što i nije čudno s obzirom na to da smo u prilici utjecati na konkretne probleme koji nas kao građane muče.
U prva tri dana na službenoj je stranici postavljeno 850 pitanja, na koja se naravno već odgovara, a sama je stranica pregledana u tom razdoblju 62 tisuće puta. Zanimljivo, korisnici na stranici ostaju u prosjeku čak 3:43 minute, što znači da se Plan 21 pažljivo čita. I ne samo čita nego i downloadira – do danas, kompletan je program skinut 7.000 puta, a 35 tisuća puta preuzet je parcijalno, rekli su u Kukuriku koaliciji. Čak 71 posto korisnika dolazi s linkova na drugim stranicama, 19 posto direktnim putem, a 10 posto ih dolazi preko pretraživača. Osim službene stranice, prema korisnicima je otišao i newsletter koji je poslan na 17 tisuća adresa, pri čemu je 4.000 pročitanih i 1.700 poklikanih.
Na Facebooku Kukuriku koalicija skupila je u prva tri dana 1.600 fanova, na Twitteru 380 sljedbenika (followera), a videoisječci su na Youtubeu pregledani su 1.700 puta.